Rustige dag

Gisteravond al met de babyfoon opgepast , Jannick en Ingrid waren naar de ouderavond van Theresa.
Ik kreeg al een berichtje van Elke dus vrijdag gaan we weer-
Vanaf donderdag zorgen wij voor Theresa als Ingrid , Jannick en Sabrina naar Wenen gaan. Ook naar Christine dus we zijn weer vol gepland. Vrijdag heeft Theresa karate en ik geloof op zaterdag en zondag een feestje.
Vroeg wakker en wat ontbijt tv. We hadden onderweg naar huis in de auto al de verkiezingsuitslagen meegekregen. Er werd vooral gediscuseerd of de FPO afgestort is en dat dit alleen voor Oostenrijk geldt of ook voor de andere gelijke partijen in Europa. De ÖVP heeft ruim gewonnen dat was ook de verwachting al dachten de partijen die opnieuw naar de stembus wilden dara anders over. Nu afwachten wie er gaan regeren.
Het ziet er naar uit dat de Stoderzinken definitief gesloten blijft geen investoren gevonden. Heel jammer voor een zo´n familie vriendelijk en prachtig gebied.
Vanmorgen kwam Ingrid koffie drinken , Sabrina was met haar therapeute beneden. Later werd ze opgehaald door Ingrid mocht ze lekker bij Opa zitten. Felicia stapte bij Ingrid op schoot en ging lekker liggen iets wat ze nooit doet. Ik middageten gemaakt. de selderij gesneden en ingevroren daarna de hele kaas in stukjes gemaakt en gevacumeerd. Dan het koffieapparaat schoongemaakt , nieuw filter en ontkalkt. Jan heeft het houdertje voor de pindakaaspotten voor de vogeltjes opgehangen.
Ingrid kwam steeds voorbij wanneer ze weer de was uit en een nieuwe in de droger kwam doen. Samen met Jan het snoertje van de voeding van de pc verstevigd want het oude probleem begint ook met het nieuwe stekkertje omdat die ook recht is.Het snoer ligt altijd in een bocht dus komt er een breekpunt. De Post doorgenomen vooral stapel reclame meeste kon gelijk weg. Jan de bakken geleegd en gestofzuigd. En weer een dag voorbij. Het was een koude en natte dag en er wordt nu sneeuw tot op 1000 m voorspeld.
Net mijn nieuwe fotoboek gekeken en gelezen. Ook al is het pas 2 jaar terug , het lijkt zo lang geleden.

😢 Heel jammer idd. Maar ik had ook niet verwacht dat die er zouden komen. Het is nl niet rendabel te maken. Daarvoor is het helaas te klein.