Een goed begin van de week is het halve werk.

Vanmorgen wakker rondom 5 een beetje erg vroeg en om 6 kwam Ingrid dan was het opstaan. Om half 7 Theresa gewekt, om 7 uur Sabrina gewekt en dan die helemaal klaar gemaakt en dan kreeg ze ontbijt en medicijnen. Was het tijd voor Theresa om te gaan 7.15. Jan loopt een stukje mee en pakt zijn auto uit. 7.45 tijd voor Sabrina om te gaan samen met Jan met de auto. Dan ben ik gaan douchen en de badkamer poetsen deze week grote beurt dus douche gordijn eraf gehaald om te wassen. De was in de machine gedaan
Met fris hoofd aan de administratie en ook die heb ik achter de rug, de Post staat klaar om weg gebracht te worden.
Nu aan een welverdiende kop koffie .Het is een beetje troosteloos weer het zou de hele week een beetje af en aan gaan. Vandaag weer sneeuw tot 1500 m. Dus we hebben van alles en nog wat deze week, regen, wind , sneeuw, zon en dat allemaal door elkaar heen. Met zon warm, met sneeuw koud.
Ondertussen 2 wassen klaar en nu stata de vaatwasser ook aan- Ik had al een deel gisteren gekookt dus ik hoefde alleen de gehaktballen nog te maken. Ondertussen ook de runderlever gekookt en de champignonschotel voor morgen gemaakt. Dan was het tijd voor Jan om Sabrina te gaan halen. Ik de tafeldekken en we konden na dat ze thuis gekomen waren gelijk aan tafel. rucolastamppot met gehaktballen. Sabrina vond het zo lekker dat ze nog een portie at. Theresa kwam pas om kwart voor 2 thuis die heeft de komende tijd op maandag 2 extra uren. Dat kwam vandaag een beetje rottig uit want ze moest haar eten naar binnen proppen en dan alweer haar spullen pakken want om half 3 moest ze bij Zoe zijn voor het verjaardagsfeest en ze gaan paardrijden. Dan kunnen we haar om 6 uur weer ophalen en dan is het weer eten en ze heeft ook nog huiswerk.
Jan is haar gaan wegbrengen met de auto . Om kwart over 3 kwam Gabi voor Sabrina ondertussen stond de Bofrost voor de deur dus tegen Jan gezegd dat we niets nodig hebben. Dan belde ook Bianca wat hardstikke leuk is voor Jan maar het was spontaan hectisch-
Nu half 4 en even zitten. We hebben nu even rust , Gabi blijft tot half 5 .
Sabrina weer terug en Jan Theresa halen dan wat eten. Theresa haar huiswerk maken . Beide bedklaar gemaakt en dan kwam Mama thuis en gingen ze mee. Nog wat dingen heen en weer gesjouwd en half 9 jaaaaaaaaa zitten en tv kijken.
Ik heb de fotos van het dagje uit van Jannick met Theresa .Eigenlijk zou Mark meegaan maar die was van de week ineens ziek en kwam in het ziekenhuis terecht . Ondertussen weer thuis maar even uitzieken.´Net als Zoe waar ze ook geen idee van hebben waardoor ze ziek was geworden . Die is nu weer helemaal beter.
www.playworld-spielberg.at

Wat een hoop plezier!!! Heerlijk om haar zo te zien lachen!