Rustige dag

Vanmorgen om half 8 wakker en goed geslapen. Een rondje tv en dan eruit. Het is nog bewolkt maar het lijkt een mooie dag te worden.
De konijntjes eruitgelaten en wat groen geplukt , ze zitten dan beide bij het poortje te wachten. Wie zegt dat dieren dom zijn? Daarna met Jan naar Stainach gereden. Met eerst een stop bij het nieuwe gezondheidscentrum waar ik naar de orthopedische schoenmaker ben gegaan. Hij heeft gelijk aangemeten en over 3 weken zijn ze klaar. Ik had een Penny spaarkaart vol en wilde die nog even voor een broodmes ruilen met iets van 3euro bij betalen. Zijn mooie en goede messen maar ik ben al blij dat ik 1 kaart heb vol gekregen. Ze zijn mij te duur om zo te kopen.Ik was ook bij de Landena en had daar ook aardig wat oa de ijskoffee voor onderweg als we naar Nederland gaan. Ze hadden kant en klare kaassoep dus die hebben we bij thuiskomst gegeten. Ik vind mijn eigen gemaakte toch veel lekkerder maar slecht was het niet.
Het was warm en een benauwde vochtige warmte en helaas om 12 uur regende het dus toch geen mooi weer geworden. Jan in de middag nog zijn medicijn opgehaald bij de apotheek .
We zitten met het licht aan zo donker is het. Om 5 uur komen de meiden en Jannick en Meli komen nog wat later thuis. Gezellig een boterham met Sabrina en Theresa eten en wachten op Papa en Meli. Dan zorg ik dat ze bed klaar zijn en mogen ze in mijn bed tv kijken en wachten.
Klokslag 5 waren ze er, de kinderen naar boven en ik heb gelijk broodjes gemaakt. Theresa at er 3 en Sabrina wilde Ceralien. Medicijnen gegeven en zo nog een keer. Ondertussen beide in Pyama voor de tv in mijn bed. Nu is het avond en schijnt de zon .