Rustig weekend

Rondom 7 wakker en een beetje tv en dan eruit- Jannick kwam met Sabrina koffie drinken .
Dan ben ik met Jan wat boodschappen gaan doen. We waren wat later thuis dus snel middageten. We aten brood want we gingen in de avond aan de kaasfondue.
Het was zeer warm en in de zon makkelijk 19 graden. Dus bij ons smelt de sneeuw weg.
Jannick had beneden gekookt en dat zag en rook heerlijk. Gevulde Canelloni overbakken met kaas.
Vandaag is mijn nieuwe abo van de telefoon ingegaan en Jannick heeft me geholpen. Ik wilde de ING App maar het lukte mij absoluut niet om het werkend te krijgen. Maar ook Jannick had er grote moeite mee. Dan de ene code na de andere en dan was het weer uit omdat de tijd om was. Uiteindelijk wel gelukt ook de App van de bank hier maar daar moet ik voor naar de Bank om een code te halen. Dat doe ik dan maandag.
Dan wilde ik wat veranderen aan de adressenlijst omdat ik sommige geloof ik 3x erin had staann en toen was alles weg. Maar wel telefoonnummers maar zonder naam. De meeste heb ik weer erin staan. Maar in de loop van de tijd zal ik wel merken welke weg zijn.
Ik heb eindelijk een goed toegankelijk account waar ik alles kan zien en het nummer van Jan aan die van mij verbonden dus van hem kan ik het ook overzien. De afgelopen jaren had ik alleen maar problemen bij Drei. Nu Telering (dat wordt ook wel Magenta) Maar nog alle condities van Telering dus ook goedkoop.
Ik betaal ook echt veel minder. Theresa kwam Ik Mik Loreland kijken
tegen de avond zijn we gaan kaasfonduen en dat smaakte uitstekend. Dan hadden we een Flikken Maastricht avond , we konden er 3 achter elkaar kijken. Soms is het wel eens lekker om gewoon Nederelandse tv te kijken en voor mij met ondertiteling want verstaan is toch moeilijk voor me en in de avond ben ik meestal mijn gehoorapparaat helemaal zat. Om 11 gingen we ons bed in.