ziek

Montag 6.April
Zo ziek dat ik toch nog maar een keer de huisarts bel en ik kan gelijk komen. Jannick gaat met mij mee want Jan was nog niet klaar. Ik werd gelijk geholpen en ik kreeg andere medicijnen voorgeschreven waaronder toch een antibioticum. Ook de huisarts had geen Befund van het ziekenhuis wat de longfoto aan gaat. Raar eigenlijk want je komt toch niet voor niets er een maken. Volgens Ingrid komt de radioloog pas dinsdag. Jannick had gelijk wat lekkers bij de bakker meegenomen voor bij de koffie. Die koffie hoef ik even niet maar het appelgebak kon ik wel de appel proeven. Ik proef eigenlijk helemaal niets. Later heeft Jan de medicijnen opgehaald en we hadden geluk want Gröbming had dienst. Vandaag er dus ook maar mee begonnen.
Verder slapen slapen en slapen.
Het ging in de middag verschrikkelijk sneeuwen en er viel heel wat naar beneden. Vannacht ook weer vorst dus het is echt winters. Ik geloof dat we het de hele winter nog niet zo hard hebben zien sneeuwen. Ingrid was wel blij dat ze vandaag niet naar Oberwölz is gegaan. Ze dacht eerst morgen te gaan maar het weer is erg instabiel en voor komend weekend geven ze voorjaar op dus wil ze dan gaan. Jannick is dan toch weer weg naar een beurs in Klagenfurt. Hij heeft er nog 3 te gaan na Klagenfurt eentje in Zeltweg en aansluitend Graz