Dagje shoppen

Oostenrijk, Liezen

Dienstag 3.Jänner
Zal je altijd zien, ik word wakker en het is licht. Ik snel op de klok kijken en ja hoor 8.45 nog wel op tijd gelukkig. Geen Theresa want Papa is vandaag vrij en ik geen wekker gezet ben altijd op tijd wakker.
Dus douchen ontbijten en een koffie en kwam Jannick langs of wij op zaterdag de 18. Februari naar de doop kunnen en of we dan geen Dominik hebben. Maar die hebben we wel en januari en februari staan vol met gastenwissel en alle weekenden is Dominik er. Maar ze willen alleen met familie en vinden dat Dominik niet daarbij hoort en dus niet mee mag. Dan kunnen wij dus niet. Ik kan moeilijk Trixi opzadelen met het feit dat we de afgesproken dag niet kunnen. Ze moet werken en kan ook niet echt in het seizoen vrij krijgen. Wij zijn in januari al een weekend er tussen uit is afgesproken van te voren en ook in april zijn we zelfs 2 weekenden niet aanwezig. Het wordt nu waarschijnlijk toch maart en misschien kan ik iets regelen voor Dominik de ddop zelf is slechts een half uur en dan daarna eten maar dat kunnen we ook overslaan. D an ging de bel was Annemarieke daar om me op te halen . Gezellig een dagje naar Liezen winkelen in de Eli . Waren we in een decowinkel hoorde we gigantisch lawaai van naar beneden stortende serviesgoed.Er kwam voor mijn gevoel geen eind aan. Ze hadden inderdaad heel veel serviesgoed heel hoog gestapeld en er hingen nog meer stapels scheef dus waarschijnlijk vanzelf gewoon omgegaan. Waren we bij de drogist komen we daar de familie van beneden compleet tegen. Wij nog een rondje gemaakt en dan gaan eten bij Sajado. Het zat er als altijd vol maar deze keer geen wachtrij buiten.
Dan nog even naar de HM en vandaar naar huis maar we hebben het een aardig poosje volgehouden. Ik kan me niet heugen dag ik gewoon zo een dagje winkelen gedaan heb gewoon overal kijken soms wat kopen . Ik ben al langer op zoek naar een mosterdgeel shirt voor onder een vest die ik heb. Dus overal even waar wat hing kijken maar het meeste was gewoon te kort naar mijn zin. Zie ik wat leuks op een paspop bij K&O kijk naar het labeltje bij wat er onder ligt 90 Euro nou dat was het me niet waard. Annemarieke wilde nog even bij H & M kijken en ik zeg nog hebben ze nooit wat in mijn maat. Maar toch een shirt gevonden , ze hadden hem zelfs nog groter en in de uitverkoop 10 euro. Toch voortaan maar eens wat meer naar binnen daar. In Gröbming nog even naar de Spar daar maar pantoffels voor Jan gekocht. We hadden al vaker deze gekocht maar omdat Jan veel beneden er op loopt in de kelder slijten de onderkanten nogal. Dus laatst andere gekocht met een harde onderzool. Geen idee wat Jan doet met lopen maar de harde zolen zijn binnen de korste tijd helemaal gescheurd rondom. Dus dan maar weer gewoon de goedkope met stofzolen van de Spar.
Vandaag was het toch weer redelijk mooi weer wel ander weer maar nog steeds wat vorst. Vanmorgen wat vlokjes sneeuw maar dat zette geen zoden aan de dijk. Maar het gaat komen zeggen ze ijzige koude en sneeuw. We wachten maar af.
Speciaal voor Annemarieke een selfie met shirt en vest, past goed bij elkaar al is het op de foto niet helemaal goed te zien. En de winkel die ik bedoelde waar ik niet op kon komen is Dille en Kamille.

Past idd goed bij elkaar!!! Fijn hoor ,kun je dat vest weer dragen. Dille & Kamille, ja dat is ook een hele leuke zaak!