Vochtig warm

Oostenrijk, Schladming

Dienstag 28.Juni
De dag begon redelijk en het leek er gelijk al op dat het toch weer mooi zou gaan worden. Nou dat was in de middag dus weer gewoon heel zonnig en warm en door dat het zo vochtig is gewoon niet lekker meer. Leek wel of ik in de sauna was.
Jan is raampjes aan het schuren geweest in de badkamer die gaan we dus ook wit verven ipv dat donkere bruin. Jan heeft voor mij even de wasmachine weer aangesloten zodat ik de 3 wassen die er lagen kon wassen, met de droger in de gang geen probleem om te drogen dus alles ligt weer in de kasten.
In de middag met Jan naar Schladming meegegaan , hij heeft me afgezet bij de KIK en ik was bij de Penny en dan op weg naar de Pagro gaan lopen. De hele weg in de zon en dan valt het stukje omhoog met volle boodschappenkar ook niet licht. Bij de Pagro een nieuwe mixer gevonden en dan ook nog in mijn favoriete groene kleur. Van mijn mixer was namelijk afgelopen weekend een klopper uitelkaar gespetterd. Dus ik moest steeds met 1 klopper werken en dat is niet praktisch. Ook gelijk 2 lijstjes voor mijn galerij meegenomen want met de familie uitbreiding moeten er dus ook weer aan de wand lijsten bij. Helaas nergens geslaagd voor een goedkoop tijdelijk douchegordijn. Dan heeft Jan mij opgehaald en konden we naar huis. Jan gaat een paar weken invallen voor iemand in Schladming en krijgt daarvoor vrije tijd terug dus is hij na onze vakantie waarschijnlijk een groot deel van September ook vrij. Kunnen we leuke dingen gaan doen met de Steiermarkcard.