De nieuwe week weer begonnen

Oostenrijk, Liezen

Montag 13.Juni
Wat een wisselende dag, best warm af en toe de zon en tussendoor enorme hoosbuien. Vanmorgen met Jan naar Liezen inkopen doen. Even bij de Obi 2 zakken lijm gekocht en 38 euro verdiend wat we bespaarden door het niet om de hoek te kopen. We hadden ook nog egaliseermiddel nodig dus ook meegenomen. Ook heb ik de houtplaat gevonden waarop de waskom komt. Die nog niet meegenomen kan het nl precies op maat krijgen en wacht dus tot de glaswand er in zit. Boodschappen in Stainach bij de Landena en in Liezen bij de Lidl waren we toch de hele morgen onderweg. Tegen 13 uur thuis en het middageten bij de Imbiss meegenomen. ZOOOOOOOOO Lekkkerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.In de middag was Ingrid in de tuin bezig en Theresa kwam haar nieuwe badpak my little pony passen had Oma bij de Lidl meegenomen. We hadden weer van die rubber figuurtjes gekregen en ik heb het zakje waar je ze in kan doen erbij gekocht. Dus ze heeft gelijk al haar figuurtjes erin gedaan en is dan zo blij . Haar badpakje is goed en die is ook voor de vakantie. Je kan haar nauwelijks blijer maken.
Dan ben ik met haar de Hasen gaan voeren bij de achterburen en snel terug want het werd helemaal zwart. Thuisgekomen kwam er een gigantische bui. Nu schijnt de zon weer.
Theresa was met haar regenpak en laarzen de glijbaan afgegaan en onder op de glijbaan stond een flinke pas water. Ondanks de voorzorg maatregelen waren haar broek en sokken erondere flink nat. Maar goed ze had plezier. Toen het ging regenen haar paraplu erbij op. Oma had een regenjas aan maar het was zo warm dat ik nat in mijn jas was van het zweten .
De schoolfotos van Olivia en Pepijn zijn ook aangekomen dus we kunnen de fotogalerei weer vernieuwen. Wel heel leuk om het up to date te houden met de fotos van de kleinkinderen. Nu op zoek naar 2 bijpassende nieuwe lijsten want ja de galerij gaat ook uitbreiden. Theresa ook alweer blij want dan mag zij de oude fotos in haar familieplakboek. Daardoor weet ze precies wie wie is en houdt ze feeling met de nichtjes en neefjes in Nederland.