Jojo weer

Ik wordt helemaal depressief van dit jojo weer. Vandaag weer zwaar bewolkt en maar 12 graden. Ingrid en Theresa kwamen voorbij. Jan ging met zijn nieuwe circelzaag spelen.
De postbode bracht een pakket met een deel van de kachelpijpen die we nodig hebben. Het gewicht viel nog tegen.
Dan naar de fysio en de therapeut zei dat alles vast zit in mijn nek en schouders. Hij kreeg het er niet uit maar de infrarood stoel en de massage voelde wel goed. Werd het toch nog lekker weer in de middag. Bij ons 21 graden en in Schladming zelfs 23.
Jan en ik waren naar onze huisarts om afscheid te nemen. Gelijk papieren meegenomen voor de nieuwe huisarts. Ze stelde het zeer op prijs dat we even persoonlijk voorbij kwamen. Dan naar de KIK om kaarsen te kopen. Daarna Eurogast met de lege verpakking van wat wij wilden hebben. Volgens een medewerker is het er volgende week weer. Jan was gaan werken , ik naar de apotheek en de NKD en wat rondgestruind.
Ik heb een dames jas gekocht, ik heb eigenlijk altijd alleen maar sportieve jassen en jacken. Gelijk een sjaal erbij gekocht voor de chique. Dan naar huis waar we werden ontvangen met open armen door Ingrid. Die zat zonder elektriciteit en ze had al bij hen in de meterkast gekeken maar niets gevonden. Maar bij ons was alles normaal. Dus ik zei haar dat er helemaal neneden nog een meterkast is en zie probleem opgelost.
Heb ik hardstikke leuke fotos van Nina en Bo gekregen van Bianca. Ze zijn zo lief en schattig. De tijd gaat zo snel.