Een rustig dagje

Vanmorgen rondom half 8 wakker wat nog mee viel na de vermoeidheid van gisteren. Ben toch maar opgestaan want ik was totaal stijf. Ingrid kwam koffie drinken en Sabrina wilde bij Oma blijven , Theresa wilde ook thuis blijven dus Ingrid ging boodschappen doen. Jan en ik hebben de ochtend verder in Ruhe verbracht. Het was bij Jannick gisteren nog anders hij is uit zijn werk naar het concert met het RK. Dan een paar uur slapen en dan met de veegmachine aan de gang. Daarna is hij taxi gaan rijden want ik heb hem net gesproken. Dan blijft hij denk ik taxi rijden en gaat dan een aantal uren slapen en dan weer vegen. Dan kan hij eindelijk naar huis. Ik moet eigenlijk boodschappen doen . Kan nog even nadenken want ik ga eerst het middageten maken en eten.
Na het middageten toch naar Schladming gereden en met het verkeer was nog niet veel aan de hand. Inkopen bij de Lidl en terug naar Gröbming en nog wat bij de Spar gehaald. Het weer is broeierig warm en af en toe een spetter en totaal dicht van de bewolking. Het concert is vandaag vroeg en begint om 18 uur. Gisteren hebben ze geluk gehad met het weer .
Net koffie gedronken met wat lekkers erbij hebben we wel weer verdiend vind ik. Verder alleen het balkon opgeruimd aan de tuinkant. De stoelen maar gelijk op de zolder , het plankje voor de vogeltjes onder het huisje . Plantenbakken opgeruimd. We kunnen nog steeds aan ons eethoekje zitten die ruim ik pas op wanneer definitief geen mooi weer meer komt. Alle opgekweekte struikjes en planten staan nu in de tuin.
Nog snel met Jan even bij de Unimarkt en de Billa kijken , ik wil vogelzaad maar niets meer. Ik heb zo veel kleine vogeltjes die komen eten en die wil ik ook houden . Ik heb er zoveel plezier van. Zo nu een avondje tv kijken en luisteren concert van Helene Fischer.