Voor ons gevoel productief geweest

Ik was al wakker en was nog in bed , kwam Jannick Vanille krapfen als ontbijt brengen. Dat was super lief en lekker. maar hij had wel wat goed te maken, ik wilde gisteren naar Jan die weer in zijn hok zat ondanks dat ik dat niet wil. Stapte in het aardedonker beneden op iets ging gigantisch onderuit en viel op een hele berg andere troep. Dat had Jannick in het loopgedeelte afgesteld en omdat de lamp in het trappenhuis beneden de schakelaar nog steeds niet is geleverd dus aardedonker. Hij wil echt van me af geloof ik.
Dan maar opgestaan want er was gastenwissel, ze zouden om 10 uur weg gaan. Nou die waren al met de noorderzon vertrokken en het zag er redelijk uit was het niet dat ze hun vuil niet gescheiden hadden, in de groen bak het glas zat naast de enorme veelheid die buiten afgesteld was. De zwarte bak overvol omdat ze niet scheiden en ook nog losse zakken. (1 week) Binnen waren we van alles kwijt en we zochten ons het heen en weer. Het koffiezetapparaat kwam uit de kast in de slaapkamer, de stofzuiger boven achter een deur en die bleek kapot te zijn. Jan maakte hem open zat er zoveel vuil in dat het zelfs in de stang zat. Maar helaas die deed het niet meer. We waren alle kleine spulletjes uit de huiskamer kwijt die waren overal in huis weg geborgen. Op zich niet erg dat mensen met een klein kind komen dat ze dingen opbergen maar dan wel alles terug zetten. De badkamerkast was leeg dus we hebben ons echt een bult gezocht waar wat was. Ze hadden de bedden x 6 niet afgehaald dat kost veel tijd , kinderbedje uit elkaar met van alles erin. Toen we klaar waren ben ik met Jan naar huis gegaan, even het glas onderweg in de glasbak gedaan. Dan is Jan met de stofzuiger van ons terug gegaan.
Toen hij terug kwam had ik het eten klaar en konden we eten.Dan og even papieren voor Annemarieke ingescand en verstuurd. Later kwam Jannick vragen of we koffie kwamen drinken en hij had ons Himbeerkrapfen beloofd, ik bijt erin geen Himbeer te zien, Jannick en Jan ook niet helemaal leeg. Alleen Ingrid had het erin. Misschien de jam opgeweest. Ze smaakte wel. Theresa zat bij ons Ik Mik Loreland te kijken. Ze is heel erg bezig met letters.
Nu de oven aan voor de broodjes dan een broodje eten met Theresa en dan gaat ze weer .

Dank jullie wel!!! Ik ga weer met Belvilla bellen om te vragen voor een betere uitleg. XXX