familie ophalen

Familie ophalen

Montag 12.Jänner
Vanmorgen sneeuwde het nog flink bij 2 graden en de wind was gelukkig gaan liggen want het was heftig gisteravond en vannacht. Later zon en 12 graden , dus dooi jammer van de 20 cm dikke sneeuwlaag die we hadden gekregen. Jannick kwam zeggen dat hij naar zijn werk ging en een half uurtje later hoorde ik Theresa. Vanmorgen de badkamer gepoetst, de bedden opgemaakt en de was gedaan. Want vanavond gaat Jan Els, Nance , Erna en Anja ophalen in Salzburg waar ze met het vliegtuig aankomen. Na het middageten ging Theresa slaapje doen en oma even niets. De brandweeralarmen gingen , hopelijk niets aan de hand. Jan was vanmorgen even de nieuwe keukenlamp die besteld was gaan ophalen. Die miste ik in de donkere keukenkoof echt. Dan heeft hij sneeuw geruimd buiten.

Sinds een paar dagen ben ik toegevoegd aan een groep van oa van Gijzen, ik vind het erg leuk ik ben ten slotte een geboren van Gijzen.
Het zijn de nazaten van de familie van mijn opa , heel erg leuk want als kind kwamen we veel bij tante Nel (de oude) tante Nel(de jonge) ome Jan . Een aantsl kinderen kan ik me nog wel herinneren maar niet allemaal dan is dit wel heel leuk. Als kind plaats je ook niet iedereen en nu zie ik pas hoe alles te samen past. Ze zetten ook fotos op die site wat het ook makkelijker maakt om mensen weer te herkennen. Weer een stukje wat na mijn ongeluk in elkaar past.