September alweer

Oostenrijk, Liezen

Wat gaat de tijd toch snel en we zijn nu alweer bijna 9 maanden verder na Jan zijn Schlaganfallen. We mogen dus niet ontevreden zijn.
Vanmorgen werd ik wakker van de wekker, ik merk toch donkerder en kouder slaap ik beter.
Ingrid kwam zeggen dat ze weggingen naar Oma Kathi omdat Jannick 24 uurs dienst maakt bij het RK. Later kwam Dominik en we hadden besloten gezien het weer om naar Liezen naar de Eli te gaan. Het hoost namelijk nog steeds en voor vanmiddag nog ergere regen voorspeld. In de Eli was Blaulichttag dus de Wasserrettung, Rote Kreuz, Feuerwehr, Politie en Zivilschutz stonden daar met van alles. Dominik wil nergens aan mee doen en toen we weer weggingen wilde hij nog wel in de brandweerauto zitten en spuiten met water. Verder gewoon een rondje Eli en weer terug naar huis. Eten gekookt en gegeten. Ik denk dat Trixi vandaag niet laat komt gezien het weer.

De regen was hier juist minder vanmiddag geen idee of het dan in de avond nog komt. Trixi was toch niet vroeg . Voor Dominik de politieauto in elkaar gevouwen en geplakt en hij heeft zoet een dvd uitgezocht en mocht gaan kijken. Dan heb ik griesmeelpudding voor morgen gekookt en ik vind het best gelukt. Ik houdt er veel van liefst met van die bessensaus maar dat heb ik niet dus een vanillesmaakje eraan gegeven en morgen wat caramelsaus erbij. Dominik verheugd zich al erop. De lasagna voor morgen hoeft alleen in de oven verder ook klaar. Als je met dit weer niet weet wat je moet gaan doen dan maar koken.
Opa is al de hele middag bezig met een cd speler als hij dat ding met een adapter werkend krijgt kan hij die meenemen naar het ziekenhuis hij is niet ziek en hoeft niet in bed te blijven dus dan kan hij wat muziek luisteren , ik heb hem ook gevraagd heb je geen leuk boek om mee te nemen . Maar ja Jan en lezen. Een hobbie om daar mee bezig te zijn heeft hij ook niet en met een pc kan hij niet overweg,. Thuis heeft hij altijd wat te doen maar helaas geen dingen om mee te nemen.