Een rustigeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee zaterdagggggggggggg

Vanmorgen wakker van de wekker en opgestaan, tafel dekken en wachten op de familie. Die kwamen om 8 en dan gezellig eten. Meli ging daarna slapen en Jannick beneden opruimen. Theresa en Sabrina gingen samen spelen met de playmobil van Theresa. Ze kunnen nu best samen spelen. Het sneeuwt licht en het is niet warm.
Het is bijna half 11 en de zon valt tussen de wolken. Dat is fijn voor de mensen die in de begrafenis stoet lopen. Niet zo mistroostig. Ik heb besloten om het niet te doen. Het kost mij veel moeite in de zin van het emotionele.
Na een poos gespeeld te hebben ging Theresa naar beneden maar Sabrina wilde blijven. Die speelde in haar eentje zoet verder. Dan was mijn eten klaar dus ik zei Sabrina die al bij mij aanschoof nee Papa heeft gekookt . Ze ging braaf naar beneden.
Wij gegeten en dan ben ik gaan tv kijken . Het is koud maar alle gevallen sneeuw is alweer weg. Na de opleving werd het donker en somber.
Wij hebben een genoeglijke middag gehad. Zal ook wel een fijne avond worden.
Jannick had bemerkt dat een van de koplampen van Jan kapot is. Jan lukt het zelf niet dus hij is Jannick gaan vragen. Ze gaan het morgen doen want Jannick is alleen met de kinderen. Een was gedaan en klaar voor vandaag.
Ik kan niet zeggen dat ik mij heb uitgesloofd vandaag morgen herkansing