12 pond schoon aan de haak

Nederland, Ermelo

Zo Jannick is al ruim 12 pond of wel 6 kilo.. Van Meta kreeg hij 3 knuffelbeesten en ik heb weer een beer gebreid. Gisteren heb ik in Ermelo een paar all stars voor Jannick gekocht in rose maatje 16. Ook een mooi buitenpak voor hem. Toen we de all stars kochten kregen we van de verkoper een baby nike poster erbij. Kost normaal 12,50 in guldentjes. Jannick is een echte bofkont. Hij heeft muziekcassettes, een cd, en leesboekjes gekregen. Ik ben nu een trui aan het breien met tjoektjoek erop van de Bobo.
Ik ben ook nog een pak aan het maken.
Hij groeit zo hard dat steeds vaker zijn kleertjes te klein zijn. Ik heb in Ermelo ook een kinderwagen voor op de camping gekocht. Van Olivia mag ik het Maxi Cosistoeltje lenen. Hij heeft er al ingezeten en vindt dat leuk. Het is een fijn stoeltje en past in elke auto. Je kan hem dragen en in verschillende standen zetten zelfs ligstand. Bekleding kan gewassen worden. Dus gewoon een practisch stoeltje.
Hij kan tot 9 maanden of 10kg gebruikt worden. Op voor en achterbank en in of tegen de rijrichting gebruikt worden.