Super zonnig

Vandaag weer super mooi weer na een dagje sneeuw gisteren is dit weer heerlijk. In de nachten blijft het vriezen dan heb je meestal overdag mooi weer. Om half 8 eruit gegaan en tegen acht kwamen ze binnen voor het ontbijt. Tegen 9 gingen ze allemaal weer. De vraag aan de kinderen gaan jullie met ons mee (Meli en Jannick) naar Singsdorf of gaan jullie met Opa en Oma mee boodschappen doen. Nou wij hebben vrij af. Na zelf douchen en aankleden en Jan daarna allebei aan de koffie en dan op weg. Dan bleek het problematisch om op de B320 te komen. Was de enorme rij autos van de ene kant voorbij dan begon al de andere kant en je snapt het al als die voorbij waren waren we terug bij af. Het lukte Jan om met een bloedvaart een gaatje te benutten. We waren ruim voor Trautenfels toen we in de file kwamen en ik dacht nog vast veel keer in het Kreisverkehr daar want als er veel vanaf richting Bad Mittendorf komen en er van de andere kanten ook daar komen loopt het vast ondanks de nieuwe brug die er overheen gaat. Maar dichterbij gekomen stond het ook op de brug vast en wij die er onder door moesten hadden geen last meer. Zijn we in Stainach belde Jannick want die waren eerder weggegaan. Vraagt hij rijden jullie naar Liezen en ik nee dat denk ik niet. Zegt hij het staat vast tot voorbij Liezen. Alle vakantiegangers die terug gingen. En ook hij had een probleem gehad om op de 320 te komen. Dus verder dan Stainach zijn wij niet meer gegaan. Nog even een cadeau voor Meli gekocht want omdat wij er niet uit geweest waren had ik die niet toen ze jarig was en dat was toch een K..dag. Ik had bloemen bij de Hofer meegenomen , een mooie vaas bij de Tedi en een cadeaukaart met franjes bij de DA Drogerie. Thuis alles in elkaar geknutseld en bij hen op tafel gezet. We waren zonder problemen terug gekomen. Later kwamen ook de familieleden van beneden thuis en terug gaande ook geen problemen. Meli en Jannick hadden hun snowboard spullen opgehaald in Singsdorf. Tegen 5 kwamen de kinderen want Jannick en Meli gingen uit eten met Heinz en Carmen. Ik moet altijd lachen om Sabrina die wilde ook met Opa Heinz telefoneren. Zo lief en wat wennen kinderen makkelijk en snel aan een totaal nieuwe familie die ze erbij hebben gekregen. Wij met de kinderen avondeten en dan later bedklaar maken en de kinderen naar bed brengen. Ergens rond half 12 , we lagen al in bed een berichtje dat ze thuis gekomen waren. Dan kan ik pas slapen.