Nog meer arbeid in de tuin

Vannacht om half 4 wakker en geen slaap meer, ik was wel goed ingeslapen. Dan maar wat tv gekeken en uiteindelijk daarbij in slaap gevallen maar ik had het nog wel 5 uur zien worden. Om 8 uur weer wakker en opgestaan, beestjes eten en ik ook wat. Dan een kop koffie met Jannick. Meli was werken en moet maar tot half 1. Dan met Jannick struiken zagen en hakselen. Jan was met het huisje bezig. Het was vandaag best lekker weer en zelfs wat zon. Om 12 uur verplicht gestopt en zijn Jannick en ik samen wat inkopen gaan doen. Daarna heb ik het middageten gekookt. Bami met veel groente, daarbij sambal badjak, kroepoek, emping en augurkjes. Meli kwam thuis en ik was bijna klaar dus we konden aan tafel. De emping wordt door Jannick en mij verslonden. Dan allemaal wat voor ons zelf en een beetje hangen. Om half 3 ging het weer los en nu waren we met zijn vieren buiten bezig. Jannick met de kettingzaag Meli met een grote kniptang en ik hakselen. Later Meli hakselen en ik voorbereiden . We mochten tot 5 uur doorgaan , jan was al eerder naar binnen die was het zat. Knipte ik om half 5 de elektriciteitsdraad door. Jannick ging nog met de kantenmaaier, ik opruimen en Meli harken. ER ligt nog heel veel werk . Jannick heeft vannacht nachtdienst bij het RK . Meli moet morgen vroeg weer werken en weer halfdaags. De 3 enorme coniferen zijn er ook uitgezaagd dus die liggen ook nog te wachten. Op zondag mag je geen lawaai maken dus we kunnen pas maandag verder.