Even geen woorden

Tobi vandaag jarig , een hele knul gefeliciteerd allemaal.
Vanmorgen wakker rondom half 8 en opgestaan. jan gevraagdomdat ook te doen en even te helpen. Hij stond op maar dat laatste kon ik vergeten. Ik voe niet goed , ik ben niet voor niets vrijdag naar de arts gegaan. Dan kwam de familie eten altijd gezellig. Dan ging Meli slapen want die was uit de nacht gekomen. Ik wilde graag even boodschappen doen en heb de kinderen meegenomen. Wat ik wilde kopen lukte en dan even naar de Reno schoenwinkel die daar ook is . Daar had ik die half hoge gevoerde laarsjes gezien. En ja na enig passen met de Schiene de goede maat en dan Sabrina haar Schienen aangedaan en dan in de schoen. Dat ging goed dus ze mocht ze aanhouden. Dan weer naar huis en tijd voor het middageten. Het gaat allemaal wat moeilijker doordat ik niet optimaal water kan gebruiken. En ik had wat plaats nodif
g want ik had de gril voor de hamburgers nodig en de frituur voor de frietjes. Maar Jan wild eperse koffie maken . ik heb hem meermaals gevraagd om mij niet in de weg te lopen en om te wachten maar nee hij moest en zou koffie hebben. Ik werd boos op hem en hij kiepte zijn gloeiend hete koffie over mij heen. Ik denk dat hij langzamerhand rijp is voor de psychiatrie. Mijn hele keuken onder de koffie en het is al problematisch . Ik heb nog samen met de familie gegeten maar jan kwam niet eten. Misschien maar goed ook want er stond een pan kokende olie en het is omdat ik mij nog kan inhouden. De familie is weggegaan en ik heb mij terug getrokken. Ik hoef hem even niet om mij heen te hebben. Ik had gisteren kibbeling gemaakt en dan vind ik een deel ervan in de magnetron dan zet hij het weg maarvergeet het, Ik gooi de kibbeling voor de katten naar buiten want ik wil niet dat ze rotzooin maken in huis ermee. Zie ik later dat hij het heeft opgeraapt en op zijn broodje heeft gedaan. Ik heb het maar weggegooid.