Prachtig weer

Het duurde vanmorgen wat langer maar dan ook prachtig warm weer met op het balkon 25 graden . Lekker wat in de zon gezeten en dan rondom 1 kwam er weer wind en wat meer bewolking maar nog steeds warm en zonnig. Ik ben naar binnen gegaan om de F1 te kijken. Een rustige dag verder wel de bedden afgehaald en de wassen gedaan dat waren er toch weer 2 ook al had ik er gisteren ook al eentje. Ik hoop dat we morgen ook dit weer hebben dat zou geweldig zijn.
Net nog even de dozen met rommelmarktspulletjes doorgekeken. Een lijstje voor Theresa gemaakt.
Oranje kleding opgezocht , we hebben niet veel meer maar we doen het er maar mee.
Later Jannick gesproken die waren naar Singsdorf om de laatste dingen af te breken. Later kwamen ze thuis want ze gaan met de vriendengroep naar de bios in Sankt Johann im Pongau. Morgen gaan ze weer naar Singsdorf want het zat niet mee. Volgend weekend willen ze een verhuisbus huren. Dan alles wat er nog weg moet verhuizen. Het autostoeltje is dus gelijk uit hun auto die hebben wij morgen weer nodig.
Het is de hele dag mooi weer gebleven.