Weekend alweer voorbij.

Sonntag 5.Februar
Zo een ontzettend slechte nacht gehad, ik kon mijn geest niet stil krijgen en als het lukte hoestte Jan zo hard dat ik weer wakker was. De wekker was onverbiddelijk 7 uur eruit. Dominik kwam en die ging wat kinder tv kijken kon ik nog wat hangen. Theresa en Jannick kwamen voorbij. Theresa beter geluimd dan gisteren.
Gisteravond een hele poos met Dennis gewhatsappt, hij had linkjes voor me gevonden voor dingen die ik nog nodig heb in Nederland.
Na de koffie nam Jannick haar ook weer mee naar beneden. Dominik verveeld zich zonder Theresa en is moeilijk te bewegen om iets te gaan doen. Middageten en Jan kwam ook wat eten. Na het eten ging Dominik een puzzel maken, wat zeer moeizaam ging dus wat geholpen. Hij geeft snel op en heeft geen strategie. Dus hem laten zien hoek en kantstukjes eerst zoeken en maken.Hij was helemaal trots toen hij klaar was .
Ik een aantal felicitatiekaarten gemaakt en verstuurd en even de lijst doorgenomen met mensen die ik uitgenodigd heb. Klopt lijst met het aantal kaarten niet en gekeken wie er al gereageerd hebben en wie niet is de missende kaart. Dat waren Abe en Wil dacht ik dus even gebeld. En ja hoor zij hadden geen kaart gekregen.
Gezellig even bijkleppen over kinderen en kleinkinderen en in zijn algemeenheid. Dat bracht me op een idee en ja Abe om een gunst gevraagd. Hij is professioneel met fotograferen en cursussen geven bezig. Heeft alle spullen die neemt hij mee en dan maakt het niet uit binnen of buiten of wat voor weer het is om een foto te maken.
Nu 17 uur en wachten tot Trixi komt. Volgende week zaterdag komt Dominik maar zondag en het weekend erna niet. Gaat hij naar zijn Opa en Oma in Hongarije. De Energieferien zijn hier begonnen. Over 3 weken verdeeld hebben delen van Oostenrijk om de beurt vrij.
Heb een account voor Jan kunnen maken bij Snappcar en een aanvraag bij iemand gedaan voor een auto. Even afwachten op het antwoord. Linkje van Dennis uitgebreid bekeken maar een betere niet gevonden voor huur BBQ´s en eventuele andere dingen.
Langzaam vullen zich de dagen, langzaam ook alles wat geregeld moet worden. Voor je het weet zijn de 8 weken die we nog hebben om.
Veel dingen kan ik pas doen als ik de locatie gezien heb en weet wat voor weer er verwacht wordt. Maar de voorbereidingen moeten wel gedaan zijn zodat ik alleen hoef te bellen en bestellen. En soms denk je dat je dingen geregeld hebt en dan moet het toch weer anders en heb je er toch weer werk aan. Maar het gaat vast allemaal goed komen.
Vanmiddag vroeg iemand over de Tauschburse een plaatje voor het Disney Kochbuch , ze moest er nog 1. Laat ik die nou hebben en haar gevraagd of zij die ene heeft die ik mis. En ja . Ze komt uit Stainach maar werkt in Gröbming in het Pflegeheim dus ze komt even voorbij voor haar dienst begint. Soms moet je geluk hebben.