Een kookdag

Was een goede nacht maar wel met een slaapmiddel. Maar het voelde uitgerust en uit mezelf wakker.
Babyfoon,douchen.ontbijten het gehele ochtend ritueel en dan aan het koken gegaan. Voor vandaag lekkere bami met verse groenten en rundvlees reepjes. Het vlees aangebraden voor het draadjesvlees en dan op laten staan tot het draadjes waren. Dan de hutspot gesneden en ook opgezet voor morgen. Dan was het tijd om te eten en de bami smaakte me zeer goed , Jan eet nog niet zo en hij is al zo mager geworden. Maar vanavond dus nog een keer warm eten.
Moeite gedaan om iets te regelen met de auto en ik de dame een berichtje geschreven en het gaat helemaal goedkomen. Zij annuleerd de auto als verhuurster en ik boek opnieuw met de juiste tijd en met verzekering. De firma van de BBQ verhuur gebeld en dat is ook geregeld. Dus ik geloof dat het grootste deel nu op de rails staat.
Jannick belde toen hij onderweg naar Salzburg was met zijn vrachtwagen, en hij is vanmorgen voor zijn praktijkdeel geslaagd. Morgen mag hij dus naar Graz om zijn theorethische deel te gaan doen. Volgens Ingrid is het veel rekenwerk en dat kan Jannick wel. Maar ja je weet maar nooit. Hij kan soms zo hyper nerveus zijn.
In de middag hebben we beide her en der wat gedaan en Jan heeft in ieder geval de blueray speler aangesloten in de slaapkamer. Ik wil vroeg mijn bed in en dan kan ik wat kijken want op tv is niet veel.
Felicia kan haar geluk niet op ligt steeds bij Jan en heeft ook afgelopen nacht weer bij hem geslapen. Grappig dat een dier toch ook iemand kan missen.
Eind van de middag kwam Reini met een buurman even snel een bakkie bij Ingrid doen. Ze waren in de buurt kwamen uit Salzburg en hebben toen de moeite genomen. Theresa kwam brullend en ik begreep het niet helemaal. Maar ze had iets niet goed begrepen volgende week gaat ze met Ingrid naar Oberwölz een paar dagen bij Oma Kathi logeren en dan mag ze naar Viktoria. En nu dacht ze dat Reini eigenlijk Viktoria zou meenemen en dat was dus niet zo.
Ingrid kwam ook even met Sabrina voorbij en die had het ons uitgelegd. Ze gaat dan volgende week vandaar uit naar het ziekenhuis in Leoben met Sabrina. Dus dan hebben wij enige dagen rust. Oma Kathi ziet ze al zo weinig dus het is fijn dat ze dan een paar dagen gaan. Oma is maar alleen en zal zich zeker verheugen

Weer mail gehad van Maureen met fotos. Ronny is ook 70 geworden. We beginnen echt allemaal tot de oudere generatie te horen..