Werkzaamheden

Vanmorgen op na een goede nachtrust. Om 8 uur begon Jannick met de graafwerkzaamheden en ik kreeg 2 kinderen. Eigenlijk is het me momenteel te veel maar er blijft me niets over. Ik had alleen graag dat we meer overleg hadden en alles duidelijk met agenda´s ernaast bekeken werd. Ik begrijp dat het afhankelijk is van of de bagger vrij is en dat Jannick vrij moet krijgen. Maar toch voel ik me nu overdonderd- Het is nog steeds heel erg heet weer dus nog geen terug gang naar wat aangenamer weer. Ze hebben ook nog hevige sneeuwval in de bergen voorspeld tot een halve meter sneeuw . Maar na het koudefront wordt het opnieuw warm. Jan is naar de vervangende huisarts gegaan om zijn recept voor zijn antibiotica te halen.
Ik heb maar kaassoep gekookt dat is makkelijk en lekker- Een Tirolerbrood erbij met boter en smullen maar.
Tussendoor de papieren voor de Gkk voor de Diabetiker producten in orde gemaakt . Ben al een week te laat maar het ontbreekt me gewoon aan tijd en zin . Wilde de pc niet dus dat kon er ook wel bij- Toch alles in orde gekregen al was het met een vloek en een zucht.
Dan weer een poosje Sabrina maar om 15 uur wilden we zelf naar de apotheek en er hingen duistere wolken en het was bloedje heet. Behalve een paar spetters viel er niets. Een ijsje gegeten samen met Jan en weer naar huis gewandeld. Het was de eerste dag dat Jan zei dat hij weer trek had. Dan weer een poosje Sabrina die tegen Opa aan in slaap viel. Dan kwam Papa om 17 uur ook een kop kaassoep halen want die is er gek op en wij aten er ook een- Sabrina werd weer wakker en ging met Papa mee naar beneden. Jannick en Ingrid hebben een hoop werk verricht morgen gaan ze weer verder. Er moesten lichtschachten worden gegraven, en een gat waar een raam dichtgemaakt moet worden en een gat om te kijken of er een drainage ligt enz. De bak kon aan de tuinkant er niet in door een betonrand die Jannick eruit geflext heeft. Een stoffig en geen favoriet karweitje. Morgen is hij ook vrij want hij werkt zaterdag en zondag. Het Gabalierconcert en alle activiteiten erom zijn er vanaf morgen .Jan en ik zijn beide uitgeteld doordat het zo benauwd en heet is. We hopen dat er een buitje gaat vallen en dat er verkoeling komt.

Wat een schattige foto opa met Sabrina.

Liduina 2018-08-23 20:35:09

Hoop dat dit bij jullie wegblijft: https://skiinformatie.nl/extreme-regenval-sluit-saalbach-hinterglemm-af-van-buitenwereld/