De week voorbij en weekend staat voor de deur.

Hieper de piep voor Jula die vandaag jarig is 7 jaar. We hadden gisteren al een poging gedaan om te feliciteren en dat bleek een dag te vroeg. Dus vandaag herkansing.
Vanmorgen pas om half 9 wakker, een half uurtje tv en dan opgestaan. Wassen, plassen en ontbijten. De medicijnen van Jan uitgezet, bed afgehaald, vaatwasser leeg gehaald en 2 maal naar beneden gelopen. Daarna totaal gevloerd , ik tril gewoon. De vermoeidheid is niet normaal. Ik heb Ingrid gevraagd om ons voor dinsdag te melden om getest te worden. Dan moeten we wachten op de uitslag en ik hoop alles op tijd om de 30. onze griepprik te kunnen halen.
Het is zwaar bewolkt maar niet koud en ik hoop dat het nog wat meer open trekt.
Ik moest gisteren zo lachen om die 2 bengeltjes. Ze zaten in het bed van Sabrina met zijn tweeen onder een deken met de Tonibox eronder en een Sabrina had een zaklantaarn . Ze hadden dolle pret samen en Sabrina riep OO dat is Oma en zwaaide met haar zaklantaarn. Ingrid vertelde dat ze nu ook zelf uit bed komt met het gevolg de avond ervoor 10 maal opnieuw neerleggen. Maar weer stappen vooruit.
Net eerst maar eens een koppie koffie gedronken nog altijd zonder reuk of smaak maar ik merk zo goed dat de antibiotica aanslaat eindelijk de hoofdpijn en de druk weg in mijn hoofd en geen constant gesnotter meer. Ik had het gisteravond even heel benauwd en flink gehoest het werd helemaal zwart voor mijn ogen en nu merk ik dat als ik hoest het effectief is. Maar het blijft een steen op mijn borst.
zo nu eerst mijn dekbed even buiten hangen en de was aanzetten.
Ondertussen eten gekookt en samen met Jan gegeten. Gekookte aardappels, gekookte bietjes en speklapjes. Ik eet maar nog steeds geen smaak.
Ingrid belde net of ik wat nodig heb want Sandra gaat boodschappen doen. En ja graag mijn aardappels zijn op. Het is fijn als iemand dat voor je wil doen. Ingrid had me al vaker gevraagd maar ik kwam eigenlijk wel met alles uit.
Ik heb nog veel bietjes over dus met nieuwe aardappels kan ik morgen nog een keer hetzelfde eten. Speklapjes heb ik ook nog wel ergens.
Bij het avondeten had ik een rauwe uit op mijn Filet American gedaan en die kon ik nu proeven. Dat maakt het eten alweer een stuk smakelijker.
Net Jula gefeliciteerd en nu is Opa met haar aan het bellen. Ze is zo te horen flink verwend.
Vandaag ook nog even met Jannick gebeld, zijn koffer voor zijn motor is eindelijk gekomen. het gaat hem goed en Melanie ook. Hij denkt dat hij dinsdag voorbij komt om zijn koffer te halen. Maandag is een Nationalfeiertag . Ondertussen gaat heel Oostenrijk plat . Ik hoop dat er toch nog kans komt om er opuit te gaan. We hadden graag naar Graz gewild om bij de Hema Sint inkopen te doen. Maar alles is helaas. Ook het Sinterklaasfeest en de intocht gaan dit jaar niet door. Dat maakt het wel moeilijk allemaal want Theresa is er al helemaal vol van.
Misschien komt er nog wat bij de Action als die ook niet dicht gaat zoals begin van het jaar.
Eind van de middag verliep het weer heel snel er komt regen aan.

Nicolette, Also je iets speciaals wilt hebben wil ik het je ook wel toesturen. Laat maar weten wat je nodig hebt.