Een heen en weerdag

Vanmorgen zeer vroeg wakker dus maar wat tv kijken. Om 7 uur opgestaan want ik had een afspraak om 9 uur bij Hartlauer in Liezen voor mijn nieuwe gehoorapparaatstukjes. Die zijn afgemeten en ik kan ze de 16e halen en dan heb ik ook mijn jaarlijkse grote controle onderzoek.
Dan naar de Mediamarkt en de Tedi en ik kocht een nieuwe laadapparaat voor mijn pc . In de Eli was kinderrommemarkt niet groot maar wel mooie dingen. Ik Jannick gebeld want er lagen psp 4 spelen en eentje wilde hij er. Dan Ingrid gebeld die vanmorgen met de kinderen naar Stadl ad Mur was gegaan omdat Ingrids zusje Edith ook morgen jarig is. Dan had ik Fillys voor Theresa en Ingrid vroeg of ik wilde kijken voor een hamerbankje voor Sabrina . Dat lukte ook. Ik een little people vliegtuig met popjes voor Sabrina voor Pasen. En ik heb een heel bos van playmobil voor Theresa haar elfjes koningrijk met diertjes. Nog even wat andere winkels gekeken en wat kleine dingetjes gekocht.
Dan opweg naar huis nadat ik eerst belegde broodjes had gehaald met bon 6 stuks voor 3,45 samen. En dik belegde broodjes met pikante worst en augurkjes.
Was het vanmorgen zo koud dat we met trui en winterjas en muts op de deur uitgingen . Nu was het zo warm en zonnig dat alles uit kon.
Thuis gekomen de grote domper, de kabel paste niet op mijn pc ook al stond erop dat het wel zo zou moeten zijn. Dus eerst koffie en broodjes . Dan weer terug naar de Mediamarkt en die hebben nog gezocht op internet maar niets passend gevonden.
Dan bij de Tedi hadden ze andere universele maar geen enkele paste . Ik heb een 5 jaar terug een HP gekocht omdat ik dacht een goed merk en service . Maar helaas de batterij was na een half jaar niet meer te gebruiken (pc was ruim 700 euro) en batterij valt niet binnen de garantie. De aansluiting was een domme rechte stekker in de zijkant van de pc en de draad ligt altijd in een bocht dus er stond altijd veel druk op. Nu heb ik geprobeerd rechtstreeks via HP een nieuwe te kopen maar ze kennen het serialnummer van mijn pc niet en ook niet van de voeding. Je krijgt een computer die geen raad weet met wat je intypt omdat de serialnummers niet bekend zijn. Dit is al de 2e slechte ervaring met HP want dat had ik met onze printer precies hetzelfe en die viel nog in de garantie. Uiteindelijk via via gelukt om ergens een medewerker van HP te pakken te krijgen die wel wilde kijken wat ik ermee moest. Maar dat heeft ook heel lang geduurd.Dus ik heb geen pc die ik kan meenemen naar het ziekenhuis. Tedi heeft wel een verzoek gedaan om een andere geleverd te krijgen. Hoor ik maandag.Eind van de middag weer thuis en Jannick die gewerkt had was ook weer thuis en even koffie gedronken samen.
Zo kom je de dagen ook wel weer door. Thuis landde de Traumaheli achter ons zo is er altijd wat.

Stuur mij even een foto van het serie nr van de lader van je laptop kan ik even kijken of ik hem wel kan vinden