zon

Oostenrijk, Ramsau am Dachstein

Donderdag 13 september
Eindelijk weer de zon, een prachtig zonnige warme dag, strakblauwe lucht zo’n 24 graden.
In de middag een wandeling gaan maken, even bij Untergrabnerhof bij de vlomarkt gekeken.
Vandaag ook weer wat in de tuin gewerkt. Onkruid gaat snel.
Jannick slaapt al de hele week bij ons, gezelliger zegt hij, maar ik denk dat het internet heel aantrekkelijk is want hij heeft een nieuw spel dat hij via internet speelt. Hij rolskied al de hele week hier in Ramsau. Dan is hij ook lekker vroeg thuis. Morgen en overmorgen heeft hij geloof ik rolski testen van de Ösv.
Gisteren falafel gegeten dat zijn gefrituurde balletjes van kikkererwten gemaakt, dan in een pitahbroodje met rauwkost en zelfgemaakte knoflooksaus. Dat is stinken.
Vandaag eten we maar rijst met kip tandoori en een groentensaus.
Ik probeer 1x in de week vis te eten en 1x in de week zonder vlees. Dus morgen staat er zeker vis op het programma. Morgen moet Jan naar de uroloog in Liezen. Kan ik gelijk wat boodschappen doen.
Kreeg vandaag mail van de NSV dat het wapen morgen verstuurd gaat worden.