3e plaats

Nederland, Reuver

Vandaag de Skie wedstrijd en ik ben mooi op tijd aan het parcours. Ik spreek wat mensen en ook de pers.
De start van de proloog is om 10 uur en ik ga samen met Haje op kop en beide dus een startplaats voorin
Helaas voel ik na de proloog al dat ik flink benauwd ben op de luchtwegen , de neus is vrij maar de rest niet.Ik herstel voor de start en ga samen met Haje weer op kop. Dat kan ik 2 ronden houden en dan slaat de benauwdheid en missleijkheid in alle sterkte toe en ik moet Haje die dan van mij weggaat laten gaan. Johan komt mij ook nog voorbij en ik kom als 3e over de finisch.
Gelijk een cameraploeg en een microfoon onder mijn nues en ik kon eigelijk alleen denken niet k..... over de mensen. Na het intervieuw ben ik de bosjes ingegaan.
Later nog met Peter, mijn moeder en Haje nagepraat over de wedstrijd en het totale evenement. Die zeker als zeer geslaagd mag worden betiteld.
De sfeer was super, de deelnemers waren super, het weer was super dus wat hadden we meer kunnen hebben. In mijn geval iets meer lucht maar ontevreden ben ik niet want vorig jaar 4e en nu 3e is toch een podiumplaats rijker.

Hallo Jannick, Persoonlijk kennen we elkaar niet,maar wil je toch feleciteren met je diploma.Ik ken je wel als deelnemer aan de Beneluxkamp.Skike in Reuver,ik werd 9e en mijn vriend Harry Mulder 11e.We beoefenen deze sport nog maar 5 maand en vinden het een supersport,misschien ken je ons wel van Haje,omdat we bezig zijn met het organiseren van een skikewedstrijd als onderdeel van De Klap tot Klaploop in Stadskanaal op 2e Paasdag 5 april 2010.Het zou geweldig zijn als jij met Haje hierbij aanwezig zouden zijn,toch een mooi affiche voor de Skikesport,we wachten dus met spanning af of jullie zullen komen. Wens ik jou heel veel plezier in je werk en je sport,hals und beinbruch,Simon Schaap