Foodmarket

Vanmorgen vroeg wakker even naar de toilet en toch nog maar even erin. Dan wat tv en om half 9 eruit. Ik heb goed geslapen .
Het was gisteren een heerlijke dag.
Voor vandaag staat er niets op het programma. Jannick en Meli gaan naar Bad Gleichenberg naar het Biedermeier festival.
Ik heb mijn bed afgehaald en een was aangezet. Jan ligt er nog in . Het wordt een zeer warme en zonnige dag.
Dan heb ik buiten op het balkon een stuk kattennet wat ik over had gebruikt om over de waslijnen in onze eethoek buiten te spannen in de hoop dat de vogeld
s dan uit mijn bakken blijven. Ondanks dat ik een deel had afgedekt hadden ze weer een stuk plantenbak leeggegraven. De planten liggen er gewoon uit. Nu kunnen ze er niet makkelijk meer komen. Ik houd gewoon zon en licht. De tweede was erin en dan besloten we naar Liezen te gaan waar een foodmarket was. Het was snikheet maar we vonden een plekje om te zitten onder een parasol. Na 2 rondjes gelopen te hebben werd het voor mij Langos met alles en voor Jan Langos met zure room en kaas. Eerst trok hij overal zijn neud voor op maar ik zei hem er is echt wel iets wat jij ook lekker vindt. Er waren al 3 verschillende wagens met allerlei soorten hamburgers. Ik had al snel besloten dat het Langos zou worden en dan wilde hij ook wel Langos.. Het was heel erg lekker. Dan na een poosje gezeten te hebben naar Mama Joe´s om ijs te eten en weer op het terras. Ik krijg geen genoeg van terrassen.Daarna terug gewandeld naar de Eli waar we de auto heerlijk koel hadden staan. We zijn de toeristische route terug gegaan.