F1 blijft ook vandaag de hit

Vannacht weer problemen met de Pancreas gelukkig uiteindelijk in slaap gevalle voor de Nederlandse markt.n. Ik werd wakker en het was al 9 uur dus gelijk opgestaan. Een beetje de normale dingen gedaan en dan uiteindelijk Servus tv aan om al die F1 programma´s te bekijken. Jannick en Meli waren al zeer vroeg vertrokken, de ambulance stond vannacht bij ons geparkeerd . Ze hebben beter weer dan bij ons . Ze hoeven niet in hun tentje maar hebben een kamer gekregen. Ik heb net bij ons de kachel aangemaakt want ondanks onze warme kleding hadden we het koud in huis. Het waait en dat maakt het altijd koud bij ons. Verder zwaar bewolkt en echt duistere wolken.
Gisteravond even met Pascal gesproken, ik kijk de Nederlandse tekst van zijn schoonvader na in een reclame en vanmorgen nog een keer er door gegaan en ik denk dat het wel goed is nu dus afgestuurd. Bij twijfel kon ik de Duitse tekst erbij halen. Dus dat heb ik vanmorgen gedaan.
Jan en ik hadden beide geen trek dus we eten wat later.
Dat hebben we rond een uur of 2 toch maar gedaan . We hebben de hele middag genoten van alles rond om de F1 en de uiteraard de sprint. Max heeft die puntjes weer binnen. in de avond de kaarsjes aan en kijken en luisteren naar het grote Schlagerprogramma. Ondertussen kan ik wat anders doen.