Beetje shoppen

Nederland, Capelle ad IJssel

Ik ben redelijk op normale tijd wakker , we ontbijten, we drinken koffie en vermaken ons. Rond het middaguur zijn we naar Rotterdam Alexander gegaan om inkopen te doen. Theresa was gelijk al blij met 2 gratis studio 100 magazins bij de speelgoedwinkel. Liduina moest bij het Kruitvat zijn en ik gelijk doosjes met neusdruppels meegenomen. Kreeg ik er een mooie waterkan bij. Dus Liduina vroeg had ik voor te weinig geld ? en toen kreeg ze ook een waterkaraf. We waren wat kleding passen oa bij H&M maar Theresa verzoop erin. Bij de Primark vonden we een broek en trui die passen. Maar zo raar de maat 7/8 jaar te kort de maat 8/9 jaar was ongeveer 15 cm te wijd. De broek die ze aan kon was een 8/9 jaar en een andere kleur was te groot.
Liduina had voor mij en Theresa een sauzijsenbroodje bij de Hema gekocht en voor Jan en haar een rookworst dat was genieten. Bij de Mediamarkt heeft Theresa van haar geld een cd van K3 gekocht die van de Pharao.
In de middag nog even snel met Liduina naar de apotheek en ik kon die bloedstelpende spuitflesjes bestellen. Morgen haalt Liduina het voor mij op. Ik ben nieuwsgierig of dat werkt bij Jan.
We hadden met Angela en Bianca gesproken en morgen treffen we Angela in Zoetermeer. We hopen dat het donderdag lukt om Bianca te treffen.
Vandaag heel lekker echt Hollands bloemkool met een papje, aardappeltjes en braadworst. Eten we ook graag. Theresa werkte een aardig prakje weg. We komen zo de dagen wel door. Vandaag niet te laat naar bed anders trek ik het morgen niet.