Weekend

Gistermorgen wakker van de wekker en opgestaan, tafel dekken en voor ik klaar was waren Jannick en de kinderen er al. Meli was al veel vroeger naar haar werk. In de morgen hebben we met zijn allen bij ons doorgebracht. Jannick had een klusje voor mij en wel zijn uniformbroek en overhemd strijken. had ik in geen jaren gedaan. Dan met de kinderen kunst eieren verven. Dan ondertussen het eten maken voor allemaal. Van alles en nog wat. Ik had ijsjes toe . Sabrina speelt en vertelt dan verhaaltjes en ze beginnen allemaal met er was eens. Ze heeft ook Squla gedaan. Het is super mooi weer maar de wind is fris. Jan is nu een TVmagazin kopen. Jannick is nu naar zijn vergadering van het rode kruis en dan later naar de vergadering van de brandweer. De kinderen vermaken zich en dan is het mij ook goed. Ondertussen de Quali gezien van de F1.
Om 7 Sabrina in bed gestopt en niet meer gehoord. Meli belde tegen 8 dat ze thuis was gekomen en door naar bed ging. Jannick was nog niet thuis. Theresa mocht tot half 9 opblijven en ook daarna niet meer gehoord. Wij hebben oins vermaakt met Hazes is de basis en wat was Johnny logan goed.

Vanmorgen opnieuw wakker van de wekker , ontzettend slecht geslapen was om kwart over 4 nog wakker. Dan alles het zelfde als gisteren. Best gezellig. Meli was al naar haar werk. De ochtend samen doorgebracht . Ik heb middageten gemaakt, rode kool, gebakken paddenstoelen, karbonaden, aardappelpuree. Als toetje stoofpeertjes. Daarna verdwenen ze naar beneden. De middag doorgebracht met de bedden afhalen en 3 wassen te doen. De vaatwasser gevuld en aangezet en er staat zelfs nog een partij vaat. Dat vind ik wel genoeg gedaan voor vandaag. Het is mooi weer maar niet aangenaam en best veel wind die ijzig koud is. In de nacht nog steeds wat vorst- Jannick vroeg of Jan morgen de spullen aan Ingrid kan geven als ze voorbij komt. Ik heb hem gezegd dat Jan de bel niet hoort en bellen heeft geen zin want die hoort hij ook niet en meestal heeft hij hem ergens liggen. Dus brengt hij de spullen zelf wel naar Ingrid. De kinderen gaan uit school vandaan gelijk naar huis. Ik heb mijn jaarlijkse dagje uit. Straks de F1 kijken nu de slalom. Weekend dan weer om.