Zon Sneeuw Vorst

Mittwoch 11.Jänner
Ik werd wakker van de sneeuwschuiver dus er was weer sneeuw gevallen en genoeg om te schuiven. Dan de ontbijt tv maar aangezet en tegen achten kwam Ingrid dit keer Sabrina brengen want ze sliep nog niet.
Terwijl ze heerlijk op mij lag onder het dekbed tevreden knorrend voelde ik me rijk. Wat bevoorrecht zijn we dat we dit voor de 2e keer van zo nabij mogen en kunnen meemaken. Ze sliep toen Mama terug kwam van Theresa wegbrengen.
Het is nog steeds minus 6 graden en bewolkt maar het is heel dunnen bewolking dus ik denk dat er nog wel zon komt. Ik heb het nog niet neergeschreven of daar zijn de eerste zonnestralen. In de nacht zijn er minustemperaturen tot -20 en het blijft zo .
De fotos van gisteren stonden niet op de camera , nee natuurlijk niet als ik ze met de telefoon gemaakt heb. Dus die staan er nu gewoon weer bij.
Vanmorgen het weerbericht voor de volgende week gezien. In de nacht nog steeds behoorlijke vorst . Overdag lichte minustemperaturen . Het lijkt erop zonnig en droog. Maar dat wordt wel koud als ik maandag met Theresa mee ga als ze gaat skien met de Kiga boven op de Stoderzinken. Maar goed aan mijn muts ligt het dan niet want die is warm.
Het sneeuwt elke keer licht en het waait wat. Er komt weer slecht weer aan. Er valt elke keer een behoorlijk pak en het niet meer bijgehouden maar richting 1,20 tot 1,50 wat er de afgelopen tijd gevallen is. Als het een dag niet sneeuwt worden de enorme bergen sneeuw die de sneeuwschuiver niet overal kwijt kan op grote vrachtwagens geschept en weg gereden.
Omdat er een speciale actie is bij Happy Foto een fotoalbum tot 100 bladzijden voor 20 Euro ben ik aan de slag gegaan dat is eenvoudiger gezegd dat gedaan. Ik heb daar nog nooit iets laten maken dus ben heel erg nieuwsgierig.