Een emotioneel beladen dag

Oostenrijk, Bad Mitterndorf

Samstag 12.Dezember
Een prachtige zonnige dag met strak blauwe lucht en geen sneeuw.

Een dag die emotioneel beladen is, 16 jaren geleden, een plek gekregen maar niet vergeten.

Niet veel gedaan zo eerst maar eens naar mijn therapie, helpt ook de spanningen weg te nemen en kan ik me lichamelijk beter voelen.

In de middag wilden we er toch even tussenuit , beneden gevraagd of Theresa met ons mee wilde en ja dat wilde ze. Ze was niet in een joviale stemming maar ze was niet lastig . Even naar Bad Mitterndorf gereden waar de Basar van het Rote Kreuz was. Daar voor het eerst Anneke en Annemarie ontmoet die ik van Facebook ken. Is toch altijd leuk om de mensen in het echt te zien. Nog een huisje meegenomen en Theresa heeft een houten hobbelpaard met kindje uitgezocht voor haar poppenhuis. Anneke heeft een pension in Bad Mitterndorf , Haus Gabriele en Annemarie een camping aldaar Grimmingsicht. De omgeving is zeer de moeite waard zomer of winter. Wat me vandaag pas opviel dat we vroeger in Nederland ook al bij elkaar in de omgeving woonde want Anneke komt uit Gouda en Annemarie uit Oudewater.

Jannick doet vandaag dienst bij het Rote Kreuz in Gröbming, die hebben kerstviering Andersom doen zij het ook.en daarom doet hij een dienst hier. Normaal draait hij zijn diensten in Schladming.