Meimaand

Nederland, Gouda

6 mei 1991
7870gr. en 64 cm. Naar het CB geweest en je doet het nog steeds goed. Nog steeds bij de grote kinderen. Tweede dktp gekregen. Weer gelijk ziek 40 graden koorts en erg onrustig. Tegenwoordig neem ik hem mee onder de douche ook dat is een groot succes. Ook weer nieuwe medicijnen voor zijn oog gekregen.
10 mei
Weer lekker gezwommen, Jan heeft video gemaakt.
20 mei
Jannick is dol op zijn hapjes. Hij eet al een potje per keer en vindt dat niet genoeg. Hij heeft erg last van zijn mond en wil graag de ijsbijtring. Hij heeft tot groot plezier van zijn broers en zus mij helemaal onder gekakt. Het liep allebei mijn mouwen in over mijn blouse en broek. Ik tilde hem op in zijn blote gat en hij deed eenmaal pfffffft met een resultaat!!!
Zijn oogdruppels helpen hem niet. Ik geef hem ook chamomilla korreltjes voor zijn mond.
25 mei
Samen met Jan een kinderstoel in Zoetermeer gekocht. Jannick vindt het geweldig.
27 mei
Ik kreeg vandaag leuke post omdat ik een artikel in het blad kinderen had geschreven..
Gisteren heb ik een tekening van je laten maken op de Goudse hofstedendagen. Lijkt niet meer op Dik Trom.