Winkelcentrum Zagreb

Slovenië, Catez ob Savi

Vanmorgen was het zwaar bewolkt en we gingen dus maar weer eens zwemmen in de overdekte baden de winter Riviera. Dan om 11 uur een aquarobic les en nog wat zwemmen. Na het middageten begon de zon te schijnen maar wij gingen naar de Westgate Shopping City vlak onder Zagreb.
Het is nog steeds 23 tot 25 graden dus best lekker al is er geen zon. Bij ons vandaan moest je helemaal binnendoor kunnen rijden. Dat ging ook goed tot we vlak onder Zagreb waren. We zagen geen bord of wegwijzer , we reden er naar toe met een foldertje. Met dat foldertje aan mensen gevraagd. Gelukkig snapten ze waar we heen wilden en snapten wij de uitleg. Dus 3 km verder was er een spiksplinter nieuw winkelcentrum enorm groot en mooi.
We hebben alleen maar gekeken en daar wat gegeten. We waren pas half 7 terug en er kwam een donkere wolk aan. Er kwam een bui maar dan toch weer droog.

Donderdag 6 juni
Het is warm en af en toe een flinke bui en dan weer gewoon warm. We gingen weer zwemmen en deze keer buiten en het was heerlijk. Ook lekker dobberen.
In de avond wachten tot Ingrid ,Jannick en Theresa kwamen Dat was rond 23 uur alles neergezet en dus gelijk slapen.

Vrijdag 7 juni
Weer een warme en zonnige dag en Ingrid en Jannick wilden buiten gaan zwemmen. Opa en Oma mochten op Theresa passen. We gingen met haar wandelen.
Oma kocht voor haar een zwemband en een badpak. Dan voor de tent spelen. We gingen BBQen wat lekker en gezellig was. In de middag gingen we met zijn allen binnen zwemmen. Het was voor Theresa de eerste keer en ze vond het geweldig. Op Jan na lagen we allemaal om 9 te slapen.

Zaterdag 8 juni
Vanmorgen al vroeg gaan zwemmen met zijn allen. Ingrid en ik gingen stretchen. Jan en Jannick met Theresa zwemmen. Daarna met zijn allen zwemmen en dan Opa en Oma met Theresa in het kinderbad en Ingrid en Jannick samen zwemmen. Maar al snel kwamen Ingrid en Jannick terug . Ze hadden een vrouw van de bodem gehaald die aan het verdrinken was. Toen hadden ze even geen zin meer. We zijn later gaan wandelen met Ingrid en Theresa. Lekker op het terras een e eten. Dan naar het veerpontje gewandeld. Eind van de middag naar Dobova een dorpje vlakbij. Daar is een kleine outlett van Adidas en een kleding outlett met allerlei merken. Je kan daar vlakbij ook goed eten en lekker. Het is nu 20 uur en nog steeds warm. De weersverwachting voor de komende week warm en zonnig en droog.