Krankenkasse en boodschappen

Vanmorgen viel het erg tegen toen de wekker afliep. Toen we klaar waren om weg te gaan zag ik oeps foutje we zijn alsnog te laat opgestaan. Wekker niet goed gezet in mijn telefoon. Ik ben momenteel zo´n dwarrel. Aan Jan heb ik dan ook niet veel. Dan maar eerst even zitten en dan op weg. Mijn afspraak ben ik kwijt en het duurt te lang voor ik een nieuwe kan maken. Dus eerst wat boodschappen doen bij de Lidl. Alles van mijn lijstje heb ik. Dan naar de Krankenkasse en het bij het loket afgegeven. Dan weet ik wel niet of alles goed is maar op hoop van zegen dan maar. Snel naar huis en een kop koffie . Kwart over 11 dus we hebben nog een stuk dag.
De normale dingen gedaan. Middageten gemaakt en met Jan gegeten. Een poos rusten want dat heb ik wel nodig.
Eind van de middag kwam Jannick uit zijn werk koffie drinken. Meli heeft dagdienst dus pas tegen 8 thuis.
Hij baalde als een stekker, dacht hij dat alles geregeld was krijgt hij eerst een brief van de bank. Dat hij achterstand heeft bij zijn hypotheek Huh ik betaal toch? Na bellen blijkt dat het bedrag door de rente stijging verhoogd is maar daar krijgt hij niets van. Zo lang de Konkurs niet afgesloten is krijgt hij geen post van deze zaken en Ingrid ook niet. Dus wel al er achterstand ontstaat (ook niet gelijk) maar niet dat het verhoogd wordt.
Na veel bellen met de bank in Wenen is er een oplossing gevonden want binnen 2 dagen geld op tafel hoe doe je dat met een Konkurs. Ik vind dit soort dingen compleet achterlijk. Dan wat hij ook doet DUO meldt zich niet terug ook niet bij hun eigen advocaat. Er was in de Konkurs voor de rechtbank een regeling uitgemaakt en daarvoor moeten allen tekenen , Allen hebben dat gedaan alleen Duo niet. Jannick heeft de 17e zijn laatste gerechtstermijn en daarvoor moet volgende week alles binnen zijn bij de rechtbank. Dus Jannick gaat er zwaar onder gebukt want is het van hen niet binnen dan wordt de Konkurs ontbonden en gaan ze gewoon ons huis verkopen. Jannick belt er constant achter aan en ook de advocaat van de DUO maar dus niets. Zo is het ons altijd vergaan met de DUO.
Ik heb maar een slaaptablet genomen.