Het gaat mij veel beter

Nederland, Leiden

Het gaat mij veel beter, Na het opstaan ben ik begonnen om de kerstkaarten af te maken, Allen afgeschreven en envelloppen beschrift.Dan ben ik aan mijn wandeling begonnen in de ijzige kou want het was nog kouder dan gisteren. Er lopen al mensen op het ijs. Gevaarlijke tijd met kinderen. Het lukte met de fotos en dan postzegels gehaald. Een raspatatje kon ik niet weerstaan. Ik pakte mijn pc en dan bleek Jannick mij wilde bereiken dus hem even gebeld. Zoals het er uit ziet komen Meli en Jannick mij ophalen.Ik hoorde ik een belletje maar kon niet vinden waarvan, Na de zoveelste keer vond ik de huistelefoon en zie het was Manfred. Jannick had het daarvoor ook al geprobeerd. Die belde mij over internet en kreeg Jan aan de lijn want mijn telefoon gaat dan ook af, Dus Jannick ja pa ik wil jou niet maar ma.Manfred deed al de hele morgen pogingen om mij te pakken te krijgen. De man voor de verstopping op te lossen zou komen en of ik dan thuis was. Dus ook maar gelijk het kastje leeggemaakt. Maar pas nadat Erna en Manfred al thuis waren kwam die man pas. Ik heb een handtas te leen van Erna kijkt ze op haar tablett zegt ze oh ik heb de tas verkocht dus ik de tas leeggemaakt , We hebben er wel om gelachen. Ik zei al tegen Manfred gelukkig geen jurk geleend had ik die ook moeten uittrekken.
Ik had nog geinformeerd en als het goed is ben ik niet meer aanstekelijk maar kan het nog wekenlang een positieve test geven. Dus morgen ga ik even naar mijn zussie in het uitvaartcentrum.
Ik heb de fotos geplakt en de postzegels erop gedaan.
Ik mis thuis.

Moet je niet thuisblijven dan, nu je coved hebt? dacht datje hier in Holland, als je covid hebt minimaal 5 tot 10 dagen thuis blijft, daatrje in die periode, anderen kunt besmetten . Maar ik begrijp je ook, en is ook heel moeilijk nu met de condeleance en begravenis van Els. Wel fijn als Jannick en Meli je straks weer op kunnen halen, dan hoef je niet meer zo alleen met de trein weer terug. Sterkte allemaal

Christina 2022-12-14 03:53:24

Fijn dat jij je weer beter voelt, Nicolette. Dan kun je mss ook naar de uitvaart. Heel fijn dat Meli en Jannick je komen halen.