Nog steeds heet

Woensdag
Wakker om 8 en tv tot 9. Met die warmte slaap ik niet goed. Het was gisteren dag 13 boven de 30 graden. Dus ook een warme nacht en vanmorgen was het om 10 uur al 28 graden. Jannick kwam vanmorgen binnen en geeft ons de schuld of wel onze katten dat een stoel van Meli kapot is. Toen we hem gebruikte heb ik Jannick erop gewezen dat er een winkelhaak in de zijkant zit. Hij zei je kon wel even zeggen dat je de stoel beneden hebt neergezet. Dat is dus al maanden geleden en al die tijd kwam hij ook gewoon boven. We hebben dfie stoel alleen toen voor nood omdat we met meer waren maar daarna gelijk weer beneden gezet. Onze katten krabbelen wel aan stoelen als ze de kans krijgen maar altijd aan de onderzijde van een stoel bank of wat dan ook. Nu kon ze hem verkopen maar dat heeft ze terug getrokken dat was onze schuld. We kunnen momenteel weinig goed doen. Ze konden er niet onder komen. Maar volgens Jannick zitten er wel 50 halen in allemaal op dezelfde hoogte. Tja mijn katten gebruiken een meetlat. Na alle ochtend dingen hup naar de sportschool. Het was helemaal bewolkt en dus warm. Terug van de sportschool grote spetters en nog steeds warm. Het werd steeds erger maar redelijk thuis gekomen. Er kwam onweer maar niet echt veel verkoeling. Dan werd het weer zonnig met bewolking. Thuis douchen en omkleden. De komende dagen tot zondag wordt het zeer heet. De was gedaan en opgeruimd. Dan middageten gemaakt en gegeten.
In de middag niet veel gedaan. Jan ging zijn rondje fietsen. We hebben daarna het vuil verzameld en Jan heeft de bakken en zakken neergezet.
Jeannette de vriendin van mijn zusje Erna is nu toch ook aan haar longkanker gestorven. Ze heeft nog lang gevochten maar toch verloren. Het is een .....ziekte. De een na de ander valt er aan ten prooi.

Donderdag
Vanmorgen rond 8 wakker en wat ontbijt tv en dan eruit. Alle ochtenddingen gedaan en om half 11 aan Jan gevraagd of hij nog van plan was om op te staan.
Administratie gedaan moet klaar zijn voor we weg gaan. Dan nog papieren voor de belasting in Nederland ingevuld. Middageten gemaakt en gegeten. Dan met Jan samen naar de Post gaan lopen. Eerst even naar de NKD want Sabrina heeft wat weinig onderbroeken. Ze hadden nu 20% korting bij de NKD. Ze geven niet al te best weer op in onze vakantie dus ik wil graag genoeg bij me hebben. Want wassen is dan niet echt te doen. Ik moet toch nog een dag terug om het vakantiehuis te doen. Doen we dan maar als het heel slecht weer is. Vanaf de 3e september weer bezet door de eigenaar en zijn gezin. Ik hoef van hem niet echt terug te komen maar de betaling is goed. We kunnen dan ook nog eventuele kleding meenemen van huis als we door de weersomstandigheden wat andere dingen nodig hebben. Nu van alles en nog wat ingepakt.
Dan kom ik er achter dat ik een afspraak bij de PSN ben vergeten. Tja ook bij mij gaat het wel eens mis.