Het mooie weer is terug

Montag 11.April

Begon de dag toch wat somber maar al snel kwam de zon door en het werd super zonnig en warm.

Mijn speciale bodemplaten voor de badkamer waren bij Letmaier aangekomen. Jannick moest ook naar Letmaier want hij had een nieuwe ketting voor zijn zaag nodig, hij was al bij Do it geweest want die hadden de service van Baumax overgenomen maar ze moesten bestellen en er waren bestelproblemen. Nu bij Letmaier, de man kijkt meet en komt met de goede ketting .zonder problemen. Jan naar achter om de platen op te halen gelukkig wegen ze niets en kon hij ze dragen. Jan is bij Jannick bezig geweest aan de laatste afwerkrandjes . Lekker gegeten met Jan, gevulde ovenaardappel met een kruidenkwark, schorseneren en cevapcici. Smaakte goed en was erg lekker.
Jannick haalde Theresa op van de Kindergarten en kookte zelf voor hem en Theresa.
Nadat Jan naar zijn werk ging met Jannick en Theresa samen naar de MEZ gaan lopen . Theresa met haar kinderwagen. Valt ze eerst op de heen weg doet ze het nog een keer flink over op de terugweg.
Tegen de pijn en het verdriet dan maar een waterijsje bij thuiskomst gegeven. Nu wachten we op Jan samen want Jannick is weer bezig met de registreerkassa bij de Kamm Imbiss. Moeten nog wat dingen veranderd worden daarna gaat hij ook weer wat doen. Dus Theresa brengen wij straks naar bed.
Kirsten heeft gisteren de kwart marathon gelopen in Rotterdam en nu dus fotos.
Soms snap je ze hier gewoon niet, zoeken ze iemand voor werk en dan hebben ze geen tijd om iemand in te scholen. Dus kan Jannick niet beginnen in het werk wat hij zou gaan doen. Maar niet getreurd morgen werkt hij 2 uurtjes voor een ander bedrijf en daar gaat hij volgende week een hele week voor naar Linz om te werken als leerling. Ook via een collega van de brandweer. Weer totaal ander werk maar ach dommer wordt je er niet van en geld is geld. En ik geloof als het hem bevalt kan hij ook voor vast een baan krijgen hoewel je hier wel sceptisch wordt , ze beloven veel en je weet nooit wat uiteindelijk de waarheid is. Tot nu toe is geloof ik elke baan die hij had op de klippen gelopen omdat hij geen geld kreeg of te weinig kreeg uit betaald zelfs na lange tijd werken.