De winter is toch nog gekomen

Sonntag 25.Jänner
Het sneeuwt nu al sinds gisteren en er schijnt deze week nog meer te komen. Ik baal als een ----------------- want ik zit al dagen zonder of met heel weinig internet. Elk jaar met de nachtslalom is dat het geval. De capiciteit is schijnbaar veel te weinig ook telefoonverbindingen gaan niet altijd goed. Maakt niet uit van welke aanbieder want we hebben er de afgelopen jaren verschillende gehad en ondanks dat er tijdelijke masten worden geplaatst.
Vanmorgen Theresa en Jannick over de vloer , samen middageten , dan ging Theresa slapen en Jannick beneden in zijn hok weer inruimen en aansluiten. Ingrid werkte tot 14 uur .
Had ik vanmiddag heel even goed internet gelijk mijn bankzaken geregeld. Fijn dat het allemaal over de pc gaat maar dan moet je wel internet hebben.
Gistermiddag bij de nieuwe kennissen langs en Annemarieke jij kent ze ook. Want ze hebben eerst bij jullie daar in Gröbming gewoond. Zij wonen niet het hele jaar hier maar wel heel veel maanden.
Het was inderdaad bij de woningen waar Jannick en Ingrid nog eens een bod op hadden gedaan.
Het was heel gezellig en het is gewoon leuk om Nederlanders te ontmoeten.