December feestmaand

Nederland, Gouda

5 december
De grote dag, Jannicks eerste sint Nicolaasfeest thuis. Hij kreeg heel veel mooie cadeaus. Een cd van Jip en Janneke, een cd van sesamstraat, houten puzzels, stapel boeken, een lieveheersbeest met bewegende vleugels die hij kan trekken. een telefoon, een badeend voor aan de muur, een bromtol, een spiegelbeer en een strandbal. Daar komen we het volgende jaar wel mee vooruit. Ik weet nu niet eens of dit alles is wat hij heeft gekregen. Hij loopt steeds beter en verder , kan in een ommezien de trap opklimmen. Hij kan echt stout zijn maar gelukkig ook heel lief.
8 december
Hiephiep hoera ik ben jarig
19 december
Malcolm is jarig en is 14 jaar geworden.
21 december
Ja hoor heeft Jannick alweer oorontsteking. Dus naar dr. de Breij geweest. Die heeft zijn oren schoongemaakt en druppels voorgeschreven. Hij was al een week ziek en zijn gezicht was erg geinfecteerd. Dat kwam door de streptokokken van zijn oor. Dus toen de oordruppels gingen werken ging ook zijn gezicht over.
28 december
Hoera tand nummer 8
30 december
Man ,man wat ben ik trots op Jannick. Vandaag voor het eerst naar de kapper geweest. Hij bleef keurig zitten en huilde niet.
Hij vond het eigenlijk wel interressant. hij ziet er gelijk ouder uit met zijn jongenskoppie.
31 december
De eerste oud en nieuw voor ons met Jannick. Hij vindt oliebollen helemaal niks. Hij heeft liever worst. loempia of kroket. Het vuurwerk vond hij prachtig en hij was totaal niet bang. We hebben buiten gekeken. Sterretjes vindt hij het einde. En zelfs even aan de champagne genipt. Waarna je een grote boer liet.