Rondje Salzburg

Oostenrijk, Salzburg

Om 7 uur wakker van de wekker en opgestaan. Ik hoop dat Jan even doorgaat want we moeten echt om kwart voor 8 de deur uit, Dan rijden we naar Salzburg. Eerst naar de kapper voor mij en hij heeft om 11 uur een afspraak. Als ik tussendoor tijd heb dan ga ik het kastje halen en heb ik dat niet dan nadat Jan zijn onderzoeken gehad heeft,
Ikwas mooi op tijd bij de kapper en zie er weer lekker zomers uit. Dan zijn we even gaan plassen in de Leiner . Vandaar naar Ikea en door alle sluipgangen waren we er zo weer uit met het kastje. Doorgereden naar de Dopplerklinikum dit keer geen lange rij om op het terrein te komen . Naar het goede gebouw, opnieuw controle en dan naar de receptie. Ik geloof dat je sneller een gevangenis binnen komt dan Doppler. Er werd ons verteld waar we heen moesten en opnieuw melden. We zaten net werd Jan al geroepen. De arts vroeg aan mij of ik er bij wilde blijven voor de vertaling. Dat heb ik gedaan, Het was precies wat ik al eerder gezegd heb een deel boven gemiddeld en een deel niks. Het zit hem vooral in zijn taalbegrip (we hebben het op zijn Nederlands gedaan) De arts printte de papieren in het Nederlands en ik noemde het op of vroeg aan hem te antwoorden. Dan probeert hij dat ik antwoord geef maar ik zweeg. Dan werd hij geirriteerd en begon over dat stomme masker kan dat niet af nee dat kan niet af. Dan een gesprek met een arts die verdere onderzoeken heeft voorgeschreven. Dus volgende week gaan we voor de MRT dan in mei onderzoeken met radioactieve stof en in juli het eind gesprek.
Het was ondertussen zo laat dat je mijn maag hoorde knorren en ik vroeg Jan zullen we bij Ikea stoppen en wat eten, dat maakte hem niet uit dus de weg op en gelijk de eerste afslag er weer af en wat gaan eten. Dan wil hij niet in het restaurant eten maar een broodje met Frankfurters. Is mij ook goed . dus ik ging voor de hotdag met frites. Dat voelde een stuk beter en dan naar huis gereden. Thuis aangekomen ben ik met Jannick mee gegaan om inkopen te doen voor de beesten (konijnen en agamen) Ik had gelijk bladerdeeg meegenomen want morgen is onze trouwdag en dan eten we oranje tompoezen. Heb ik alles maar geen room dus morgen geen tompoezen aan het ontbijt. Ik had geen zin om nog een keer eruit te gaan.
Jan had nog gestofzuigd en ik even niets meer. Nog wel even de was van gisteren opgeruimd want ik had nog 2 wassen gedaan. Maar geen zin meer om de laatste op te ruimen. Ik heb nog steeds last van vermoeidheid maar trappen lopen gaat al beter. Elke nieuwe dag is er een.