Palmsonntag

Vanmorgen op tijd wakker en ook op tijd klaar maar Jan wilde niet naar de Palmweihe. Jannick kwam boven met Sabrina en Ingrid ging samen met Theresa naar de Palmweihe. Het was koud net boven het vriespunt en zwaar bewolkt. Het werd niet zo er voorspeld was koud en sneeuw want af en toe viel een matig zonnetje door het wolkendek . In de middag max met 12 graden.
Tussen de middag samen met Jan gegeten dan heb ik koffie beneden gedronken.
De wasmachine aangezet en de was gedroogd en meer niet gedaan. Ik voel me nog steeds erg moe en heb nog overal pijntjes maar het wordt al veel minder. Een beetje lusteloos maar dat kan ook door het weer komen. Ik heb alle medicamenten afgezet maar vanmiddag wel gemerkt dat mijn suiker steigt- Ben nog eens verder gaan zoeken en ben op een B12 vitamine tekort gestoten die dezelfde symptomen veroorzaakt als gebruik van Metformin. Dus dinsdag maar eens vragen of de huisarts die wil bestemmen. Moet wel mijn suiker goed in de gaten houden.
Het linkje van de aankomst van de nieuwe brandweerauto in Gröbming- https://www.facebook.com/feuerwehr.groebming/videos/2569764369765568/
Morgen begint de nieuwe week