Dag 4 Efteling

Nederland, Kaatsheuvel

Ik was om 6 uur wakker dus op tijd. We vertrokken mooi op tijd en waren half 10 in de Efteling. Jan is niet meegegaan die wilde lekker rustig thuis blijven. Ook goed.
We hebben veel gezien en veel gedaan en het weer was geweldig, mooi en warm.
Het park bleef zelfs een uur langer open door het mooie weer. De wachttijden waren voor de dingen die wij deden ongeveer gemiddeld 15 minuten , 1x extra lang omdat er wat was en het bijna een kwartier was stil gelegd. Nou ben ik vele malen in de Efteling geweest en de droomvlucht heb ik nooit kunnen doen of te lange wachttijden meer dan 2 uur of er was wat en geloof het ook vandaag was het dicht. Er waren meerdere attracties dicht wat ik eigenlijk niet vind kunnen want je moet gewoon net als anders 38 Eurootjes pp betalen. Om 19.00 zou het park dichtgaan en om 19.15 nog de watershow die we ook nog hebben gekeken. Theresa wilde naar de toilet en wilde perse bij de toilet met het gouden kroontje want dat was de prinsessen wc dus gewacht en ze was aan de beurt en ja hoor een gouden bril.
Ik heb fotos gemaakt en het zijn de laatste fotos want ik ben schijnbaar mijn oplader voor de camera batterij vergeten. Een Cannon. Dus heel erg balen. Want de vakantie is nog maar net begonnen en ik kan wel fotos maken met mijn telefoon maar niet op mijn pc overdragen want die heeft geen bluetooth.
We hebben geen internet dus ik baal aan alle kanten want ik kan geen info ergens op vragen of wat opzoeken.
Nou ja we doen het er maar mee. We waren een 21.10 weer thuis. De familie is gelijk naar bed. Sabrina was wakker vanaf 7 uur vanochtend en viel pas vanavond in auto in slaap. Ze heeft genoten en geen enkele aanval. Misschien dat ze er vannacht krijgt als ze de info gaat verwerken.