Kindersachenbörse

Sonntag 28.Februar
Een sombere dag en het werd hoogstens 8 graden, zijn we net aan het voorjaar gewend voorspellen ze sneeuw in het Ennstal tot in het dal.
Het is bijna groen, de sneeuwklokjes en andere bollen zie je al overal boven de grond , het groen lijkt te gaan uitlopen en we hadden ons net er bij neergelegd de winter is voorbij. Maar niet heus dus.
Theresa werd om 8 uur wakker en zij ging even tv kijken in bed en wij douchen en aankleden. Daarna was zij aan de beurt. Na het ontbijt hadden we nog heel even want om half 10 gingen we naar de 2e hands Kindersachenbörse. Er waren veel minder stands maar wel heel veel andere dingen. Veel autostoeltjes, fietsstoeljes, kinderfietsen enz.
Wij vonden bij onze buurvrouw uit de Sölk een leuke poppenkinderwagen en die wilde Theresa wel. Mama had gevraagd of we wilden uit kijken naar een metalen kinderkruiwagen maar helaas niet gevonden. Nog een aantal videobanden voor 50ct per stuk. Voordeel dat we nog zo´n ding hebben. Taart meegenomen voorbij de koffie.
Dus het eten werd weer een beetje later en Theresa had frietjes uitgezocht.
Daarna hield ze zich bezig met dvd/video kijken. In haar tutu met alles van de kinderwagen overal rond slingerend. Ondertussen het bed afgehaald, ook begonnen met dekbed en matrashoezen te wassen doe ik 2 x per jaar. Voorjaar en najaar.
Een beetje lente gevoel heb ik al en dus grote schoonmaak, winterstof eruit. Wel lekker het raam open in de slaapkamer , ik slaap graag fris en zo lang de buurvrouw haar kachel niet opstookt kan het.
Fijn dat Jannick al bijna thuis komt waarschijnlijk morgen. Hij heeft een paar daagjes vakantie einde maart geboekt. Ze gaan naar Ligurien in Italie. Ze kunnen maar kort want het lukt ze gewoon niet om tegelijk vrij te krijgen. Maar even samen erop uit is altijd fijn.
Zo de dag al bijna voorbij en nu waait het ook stevig. Theresa heeft ademloos kennisgemaakt met Pipi Langstrumpf , ze vindt het geweldig en dat voor zo´n oude gedateerde film.
Jan is als gewoonlijk beneden met iets bezig , ik weet nooit wat maar het schijnt onuitputtelijk te zijn.