De zondag ging ook weer snel

Vanmorgen wakker van de katten, het was al kwart over 9 dus er uit gegaan. Alle ochtenddingen gedaan. Bedden afgehaald en de machine aangezet. Snel de deur open gezet en het was al 25 graden. Ik was gisteravond weer echt ziek maar nu gaat het weer. Ik heb niet veel zin in wat dan ook.
Dan zie ik dat Jan een nieuw brood heeft gepakt en het staat te snijden. Ik baal dan en vraag hem heb je in de broodtrommel gekeken en hij nee. Dan zou ik dat maar doen want daar zitten broodjes in en die moeten eerst gegeten worden. Dan het brood wat hij heeft aangesneden opgeruimd. De gewone dingen zoals dus brood in een broodbak kan hij dus niet onthouden , Ipv dat hij vraagt neemt hij maar wat en zo heb ik later brood dat ik weg kan gooien. Dan zit hij in het donker in de huiskamer en ik vraag hem kan je nou echt de gordijnen niet open doen. Dan krijg ik wat gemorrel en doe het dan maar zelf. Ik voel mij echt niet lekker maar als ik blijf liggen doet hij het ook. Dan maar opstaan. Gisteravond was het heerlijk buiten en ik vraag hem kom dan ook buiten zitten maar nee dat doet hij niet. Ik denk gezellig kaarsje wat te eten en te drinken. Maar nee. Ik ben maar naar bed gegaan en je raad het al Jan kwam ook naar bed.
Een poos op het balkon en dan middageten gemaakt met Jan op het balkon gegeten. Dan nog een poosje zitten. De was eruit gehaald en alles klaar. Meer doe ik vandaag niet. Later de was van Meli binnen gehaald want het dreigde te gaan regenen maar na een paar spatten bleef het droog.
Ijsjes gemaakt en uiteraard ook opgegeten. Heerlijk met verse aardbeien. De dag is dan toch weer bijna voorbij. Ik heb steeds hoestaanvallen en dat put wel uit. Ook weer hoofdpijn daardoor. Ik hoop dat ik toch ga opknappen. Uiteraard F1 gekeken dat was toch wel weer spannend. Maar tja Max was toch weer de nummer 1.