Niet veel gedaan.

Vanmorgen al vroeg wakker en om 8 opgestaan. Alle ochtend dingen ondertussen ontbijt en wat tv. Om half 10 moest ik de deur uit voor mijn gesprek bij de PSN. Ik kon daar in ieder geval een ei kwijt maar verder voel ik me nog als een gekooid dier.
Het is miezerweer en koud , donker en somber daar word ik ook niet blijer van.
Ik was om half 12 weer thuis en dan eerst maar een koffie en even bijkomen. Dan bedenken wat we gaan eten en hoe ik kan maken.
Dat werden heerlijke Nederlandse kiploempiaas. Ik heb er genoeg aan eentje en Jan schijnbaar ook. Dan had ik vanmorgen chocolade brioches voor bij de koffie meegenomen. De Stefflback is na de renovatie geopend. Het ziet er prachtig en froot oud. Helaas is het assortiment niet meer wat het geweest is. Weinig keus. Toen we laatst in Schladming waren bij de Stefflback dacht ik dat het uitverkocht was want daar was ook zo weinig.
In de middag niet veel gedaan, Jan heeft een kastdeurtje gerepareerd en in een van de bovenkasten weer erin gezet.
Nog een beetje te neergeslagen maar we blijven doorgaan. Morgen weer een dag.