Wat een heerlijke zaterdag

Ik wilde gisteravond Flikken kijken maar ik was moe dus ik naar bed. Tv aangezet en dan weet ik niets meer. Ik sliep dus om half 9 al. Vanmorgen was ik ook niet echt vroeg wakker maar op tijd om de herhaling van Flikken te kijken. Dan douchen en ontbijten. Een hele poos buiten op het balkon gezeten want het was in het zonntje om 10 uur al 21 graden.Ik kan heerlijk uit de wind zitten. Toekijken hoe de buren hun nieuwe hoogbedden aan het vullen waren.
Aangezien de auto weg was weet ik dat Jannick inderdaad vrachtwagen rijden is. Hij zat het zich gisteren in te prenten want tot nu toe heeft hij vrachtwagen met en zonder aanhanger gereden maar eentje met een los stuurhuis en dan een grote aanhanger nog niet. Ik hoor wel hoe het gegaan is.
Heinz de vader van Meli heeft eindelijk een huis geaccepteerd. Hij gaat in de buurt wonen in Mitterberg.
Meli en Jannick hebben alle papieren doorgeplozen en er staat niets over de keuken van Meli dus hoeven ze nu niet halsoverdekop hun eigen keuken eruit te halen. Alleen die van Meli uit het huis en het terras en zo.
Jan en ik zijn een rondje gegaan en wat inkopen gedaan. Ik ga zo voor ons een ijsje maken met verse aardbeien en room. Past bij het weer.
Jannick belde dat hij op de terugweg is. Hij is al van Stainach met onze auto weg maar moet nog wat dingen afgeven bij het bedrijf hier.
We hebben genoten van ons eerste ijsje en de eerste aardbeien. Genoten van het mooie zonnige warme weer.
In alle kranten en weekblaadjes staat de foto van de Kindergemeinderat dus Theresa staat ook overal in.
Jannick en Meli zijn beide weer thuis gekomen.