Deels goed nieuws

Jan zegt dat hij opknapt en ik knap af. Slaap maar veel. Om 11 uur vanmorgen kwam er goed nieuws voor Jan en Theresa, die zijn beide negatief op Corona. Jan dacht dat hij gelijk erop uit kon gaan maar ik heb hem nogmaals verteld dat de Quarantaine voorlopig nog geldt omdat in ieder geval Sabrina positief is, dat beviel hem niet echt.
Ik had geslapen tot 11 uur en dan ben ik opgestaan , wat wiebelig maar het ging steeds beter vandaag. Zelfs wat gegeten . Lastig is mijn prikkelhoest. Maar het gevoel dat ik nu ook opknap is wel heel fijn.
In de middag appelflappen gebakken en ook een paar beneden gebracht. Dan valt mij op dat Sabrina haar Schiene niet draagt en vraag Ingrid daarnaar . Dat is lastig en ze kan in huis er niet goed meelopen en Ingrid betwijfeld of het helpt. Ik word daar heel kregel van . Dan vraagt ze aan mij kan jij je voorstellen dat Jannick hier komt wonen en ik weg ga. Ik heb haar gezegd dat dat mij niet uitmaakt. Ze doelde erop dat wij dan overdag de kinderen zouden hebben omdat Jannick alle dagen werkt. Nou het scheelt niet veel want de kinderen waren al veel bij ons. Ik denk dat Jannick prima met onze hulp de kinderen groot krijgt. Ik houd mij verder op de vlakte ,Jannick weet dat ik voor zijn kinderen alles doe en als hij dit ook wil staan wij achter hem.
In de middag ook even met Jannick gesproken hoe het hen daar vergaat. Wel goed en Mark had vandaag eten bij Ingrid opgehaald en die heeft hij naar Jannick gebracht. Heeft Ingrid dus 3 tassen vol met al de kruiden van Jannick en al die sauzen en dingen waar hij altijd mee kookt meegegeven, verder de vriezer met alle Hollandse snacks leeggehaald. Dus ik vroeg Jannick kon je dat wel kwijt maar dat kon hij bij die vriend in de vrieskist doen. Ik snap niet dat Ingrid dat allemaal eruit gehaald heeft want Jannick had expres allerlei kaasdingen voor de kinderen gekocht omdat die daar dol op zijn. Jannick had vandaag zijn eerste politie controle gehad ,wij echt elke dag wel een keer.
Jannick is ook verkouden maar verder gaat het hem goed.
Nu gezellig de houtkachel aangemaakt en tv kijken en zo een koppie koffie maken heb ik nu wel weer zin in.

Hoop dat jullie snel opknappen! 😘

Annemarieke 2020-10-17 20:36:18

fijn dat Jan en Theresa negatief zijn, maar Theresa zit nu toch ook beneden, en kan het dan niet zo zijn dat zij het alsnog krijgt als ze samen met Sabrina is? Het is nu echt een moeilijke situatie voor jullie. Hoop dat de test voor jou en Jannick ook negatief zal zijn

Christina 2020-10-18 06:14:06

Hopelijk gaat het snel beter met jullie allemaal!💐