Werken en werken

De dag begon met het weer gelijk aan gisteren. Maar ondanks de slechte voorspelling trok het steeds meer open en zelfs af en toe zon
Ingrid en Theresa zijn nu ook niet lekker Ingrid gaat morgen niet werken. Ze ging met Theresa vanmorgen langs de kinderarts maar het zijn bij haar waarschijnlijk toch haar tandjes. Zo zielig vogeltje met koorts en rode koontjes.
Helaas was het magere zonnetje van korte duur want het hoosde dan weer. Dat bleef de hele middag. Er is al zo veel water gevallen de afgelopen dagen. Het eind is geloof ik nog niet in zicht. Onze gasten zijn naar Salzburg en die hopen dat het daar beter weer is.
Jan heeft de zoldering aangeveegd. Dat was een complete vuilniszak vol. Daarna een zeil neergelegd en daarop staan nu al wat dozen. De kerstspullen , de campingspullen en wat we zoal kwijt moeten. We moesten wel alles eerst 3 trappen op sjouwen. Dan ik aangeven en Jan op de zoldering zetten. Ik heb mijn plantenbakken die ik over heb bij Ingrid in de balkonbakken gezet. Ziet er gezellig uit als je nu aan de voorkant van het huis staat. En het ruimt op.
Ingrid ging allerlei dingen wegbrengen en ik had de babyfoon. Toen ik haar uit haar bedje haalde was ze zo heet en zo zielig. Gelijk kwam Ingrid thuis dus bij haar koffie gedronken. Jan was gaan werken en ik nog even het huis aangeharkt. Stofzuigen en dan even niets. Ondertussen kwam Jan thuis en de gasten waren pas rondom 8 thuis. Die hadden een fijne dag gehad..