Deels rustige zondag

Sonntag 21.Mai
Ik was wakker en eerst wat tv gekeken en dan maar een ontbijtje gemaakt , American pancakes met stroop, koffie en jus d`orange. Lekker in bed met Jan gegeten.
Jannick kwam koffie drinken en is ook tussen de middag blijven eten. Nadat hij eerst weer al onze agenda accounts op orde heeft gebracht. Tegenwoordig moet je dus zelf syncroniseren , tja weet ik veel zegt hij daar heb je toestemming voor gegeven maar ja ik lees meestal alleen het eerste stuk en het laatste .
Dus nu kan ik weer op de pc in mijn agenda kijken als ik aan het bellen ben.
Hij heeft de bewegingsmelders in het trappenhuis nu goed ingebouwd, ze waren groter dan de gaten die er zaten dus samen met Jan dat opgelost.
Dominik kwam om 10 uur en tja als hij alleen is hoor en zie je hem niet. Wel was hij vol bewondering toen Jannick ons verschillende soorten bouwmachines liet zien die ze bij hem op het werk ook hebben en sommige heeft hij ook al mogen bedienen of mee werken/rijden. Hij heeft ook een kleintje bij hem vandaag die Jannick ook even moest bekijken . In de middag kwam Ingrid met de kinderen thuis en ja toen was Theresa er weer en die is koningin van het kattekwaad. Wel grappig want toen ging Jannick weer, die moest gereedschap van zijn veegwagen ophalen in Obertauern die heeft hij daar vergeten. Daarna moet hij nog wat anders gaan doen. Soort wisseling van de wacht.
Ik voor Ingrid even wat ingescand kon ze het verzenden en zo kom je de dag ook wel weer door. Een donkere sombere dag met maar 14 graden. Jan was in de middag weer fietsen.
Tja eind van de middag werd het nog 16 graden hoop dat het mooie weer terugkomt.
Het is bijna 17 uur en ik denk dat Theresa zo toch echt richting beneden gaat dan komt de rust weer terug.

Nu 19 uur en de zon schijnt nu maar hopen dat hij morgen wat vroeger wil beginnen.